رییس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان صبح امروز در مصاحبه با ایسنا از شروع ثبت نام علاقمندان در طرح بزرگ آموزشی تربیت نیروی بومی مورد نیاز صنعت گاز استان خبر داد و تصریح کرد: علاقمندان می توانندبا مراجعه به ادرس اینترنتی www.jahadsb.com نسبت به نام نویسی در 12 رسته شغلی یاد شده که به منظور توانمند سازی و خود اشتغالی جوانان بومی استان طراحی شده است اقدام نمایند .
کد خبر: ۳۳۴۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۴ 26 November 2016

دکتر منصور تاجری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه سیستان و بلوچستان، افزود: جهاددانشگاهی استان به عنوان یک نهاد علمی، انقلابی و دانش بنیان بر آن شد تا در تاسی از استاندار محترم سیستان و بلوچستان که همواره در محافل و نشست‌ها دغدغه بکارگیری و مشارکت جوانان بومی استان در طرح‌های کلان استان را دارند و با درک این دغدغه طرحی را تدوین نماید با عنوان”طرح جامع آموزش و تربیت نیروی کار بومی مورد نیاز توسعه صنایع گاز در استان سیستان و بلوچستان” که پس از ماهها کار کارشناسی مشترک و رفت و آمدها و نشست‌های عدیده کارشناسان و متخصصان جهاددانشگاهی و شرکت ملی گاز ایران این طرح آموزشی مورد اقبال شرکت ملی گاز ایران قرار گرفت و تدوین و تصویب شد.

رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان، توانمندسازی یک هزار دانش آموخته و جوان استان در ۱۲ رسته شغلی در حوزه مشاغل گازی و با توزیع آموزشها در سه منطقه جغرافیایی استان شامل مرکز، شمال و جنوب یعنی زاهدان، زابل و ایرانشهر برای ایجاد عدالت و برخورداری کلیه مناطق استان از تسهیلات آموزشی را یکی از اهداف مهم این طرح آموزشی دانست.

دکتر تاجری اضافه کرد: از مزیت‌های این پروژه آموزشی آن است که علیرغم اینکه این طرح کارکردی مردانه دارد اما به گونه‌ای طراحی شده که می‌توانیم توصیه استاندار سیستان و بلوچستان را در بکارگیری و مشارکت بخشی از جامعه بانوان استان را نیز در این پروژه داشته باشیم.

او این پروژه آموزشی را یکی از بزرگترین طرح های آموزشی صنایع گاز و جهاد دانشگاهی در کشور عنوان کرد.

رئیس جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان اذعان داشت: برای اجرای این پروژه بزرگ آموزشی از تمام ظرفیت جهاددانشگاهی کشور در مرکز خدمات تخصصی بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی و .......و از ظرفیت های استانی با امعان نظر به تعامل بسیار خوبی که بین جهاد دانشگاهی و دستگاههای مرتبط وجود دارد، استفاده خواهیم برد

دکتر تاجری با بیان اینکه بر اساس تلاش مستمر و پیگیری های مجدانه استاندار سیستان و بلوچستان و همت شرکت ملی گاز ایران مقرر شده که این استان تا پایان امسال یا اوایل سال آینده به شبکه سراسری توزیع و انتقال گاز ملحق شود، ادامه داد: از طرفی تحقق این مهم مستلزم تربیت نیروی انسانی متخصص و کارآزموده بمنظور حفظ، صیانت و بهره‌برداری از تجهیزات و سرمایه‌های تاسیسات گازی استان است تا گاز وارد خانه های مردم و ادارات و شرکتها و .... شود و جهاد دانشگاهی با درک شرایط موجود طرح لازم را تدوین کرده و ان شاء الله بزودی اجرا خواهد نمود .

او افزود 85 درصد از هزینه های این دوره از سوی دولت محترم تدبیر و امید و تنها 15 درصد ان از سوی فراگیران پرداخت خواهد شد.

وی تربیت افراد بومی جهت احراز مشاغل فنی و تخصصی خود اشتغال و محرومیت زدایی از سطح استان و بی نیاز سازی استان از وارد ساختن نیروی تخصصی مورد نیاز از سایر استانهای کشور و انتقال ایمن و پایدار گاز در سطح استان را از جمله اهداف این طرح بزرگ اموزشی دانست .

رییس جهاد دانشگاهی استان افزود : علاقمندان می توانند تا دوازدهم اذرماه جاری در سایت مربوطه ثبت نام و سپس پس از برگزاری ازمون و مصاحبه ظرفیت موردنیاز گزینش خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
سلمه خالدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
ثبت نام در شرکت گاز استان
ابوالفضل شاه تقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
بیکارهستم مدرک دیپلم کامپیوتر دارم و ساکن چابهار میباشم
طیبه دهواری
|
United Arab Emirates
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
من فارق التحصیل رشته الهیات هستم ولی هیچ شغلی برایم نیست و بیکارم لطفا منو راهنمایی کنید
کیانوش بازیار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۹
از زنها هم ثبت می کنید؟
nesa
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
باسلام من فارغ التحصیل رشته مدیریت دولتی می باشم لطفا راهنماییم کنید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار