فرماندار خاش تغيير نگرش همه سطوح اقتصادي شهرستان را به امر سرمايه گذاري، مساله اي مهم دانست و گفت: اين تغيير نگرش بايد از سطح كارشناسان دستگاههاي اجرايي آغاز شود.
کد خبر: ۳۳۴۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵ 26 November 2016

محمد اکبر چاکرزهی در گفت و گو با ايسنا منطقه سيستان و بلوچستان افزود: تيم هاي كارشناسي موانع فراروي سرمايه گذاري را در شهرستان مشخص كنند تا فرصت هاي سرمايه گذاري در منطقه فراهم گردد.

وي بازخواني قوانين، ورود بخش خصوصي و رايزني با نمايندگان مجلس را در جهت رفع موانع، جذب و تقويت سرمايه گذاري مهم ارزيابي كرد.

فرماندار با تاكيد بر نقش موثر بخش خصوصي در توسعه و پيشرفت كشور گفت: اكنون نقطه عطفي در پويايي اقتصاد كشور پيدا شده است و سرمايه گذاران بايد مشكلات و موانع پيش روي خود را به ستاد سرمايه گذاري شهرستان منعكس نمايند.

چاکرزهی گفت: تلاش برای شکوفا کردن استعدادها و بهره گرفتن از ظرفیت های شهرستان خاش در دستور کار دولت قرار دارد که در حوزه های مختلف خدمات دولت ملموس و مشهود است.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان خاش در موضوع های کشاورزی، گردشگری، خدماتی و صنعتی ظرفیت های زیادی دارد که با فعالیت های دولت در بیش از سه سال گذشته شاهد رشد خدمات و ارتقای این شاخص ها هستیم.

فرماندار اظهار کرد: توجه به موضوع های گازرسانی و راه آهن، اجرای سامانه های نوین آبیاری و حمایت از کشاورزان نیز از دیگر برنامه های دولت با هدف خدمت رسانی به مردمان خاش است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار