نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: عملکرد دستگاه قضایی استان در تعامل با دستگاه‌های مسئول، قاطعیت در انجام وظایف و شجاعت در برخورد با عوامل شررات و ناامنی مطلوب است و جای قدردانی دارد.
کد خبر: ۳۳۵۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۴ 27 November 2016

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب زاهدان که در سالن اجتماعات نهاد مقام معظم رهبری در زاهدان برگزار شد افزود: خدمات ارزنده محمد مرزیه در طول خدمت 10 ساله به عنوان دادستان عمومی و انقلاب زاهدان جای تقدیر ویژه دارد.

نماینده ولی فقیه سیستان و بلوچستان در رابطه با عملکرد دستگاه قضایی در کشور، گفت: قرار نگرفتن دستگاه در جناح‌های سیاسی، نداشتن نگاه‌های قومی و مذهبی، قدرت تشخیص حق و باطل و ولایت‌مداری ازمهمترین ویژگی‌های دستگاه قضا در کشور است که جای شکر و تقدیر دارد.

آیت‌الله سلیمانی ضمن تقدیر از خدمات محمد مرزیه، تاکید کرد: محمد مرزیه شخصی ولایت‌مدار و از اعضای خانواد شهید است که همواره با نهایت تلاش و مردم‌داری در راستای اجرای قانون در استان تلاش کرد و در این راستا از هیچ اقدامی دریغ نکرد.

به گزارش ایسنا- در این مراسم، از زحمات محمد مرزیه دادستان سابق مرکز استان سیستان و بلوچستان قدردانی و حجت‌الاسلام و المسلمین علی موحدی‌راد معاون دادستان مشهد به عنوان دادستان جدید مرکز این استان معرفی شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار