با حضور مسؤولان اسماعیل منصوری به‌ عنوان فرمانده انتظامی جدید مهرستان معرفی شد.
کد خبر: ۳۳۵۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۹ 27 November 2016

با حضور جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، فرماندار، بخشدار مرکزی، فرماندهان نظامی و انتظامی، علما، ریش سفیدان، معتمدان، اعضای شورای اداری و جمعی از مردم ولایتمدار شهرستان مرزی مهرستان، اسماعیل منصوری به ‌عنوان فرمانده انتظامی این شهرستان معرفی و منصوب شد.

فرماندار مهرستان در این مراسم اظهار کرد: شهرستان مهرستان یکی از شهرستان‌های جدیدالتاسیس دارای دو بخش مرکزی و آشار و جمعیتی افزون بر 70 هزار نفر است.

رشید پارسائی افزود: مردم مهرستان با حضور باشکوه خود در تمامی صحنه‌ها و مراسم انقلابی ولایتمداری خود را ثابت کردند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی یکی از ارگان‌های مهم تحول و تفکر است، خاطرنشان کرد: اصلی‌ترین وظیفه پلیس برقراری آرامش و امنیت است.

فرماندار مهرستان بیان کرد: مهرستان یکی از با امنیت‌ترین شهرستان‌ها نسبت به دیگر شهرهای همجوار است و این نشان از همدلی و اتحاد مردم این شهرستان دارد.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم گفت: نیروی انتظامی به عنوان نهادی است که نظم و امنیت را عهده‌دار است.

احمد طاهری بیان کرد: نقش اصلی و متولی برقراری امنیت مردم، معتمدین و ریش‌سفیدان در کنار نیروهای نظامی و انتظامی است.

وی گفت: شهرستان مهرستان یکی از شهرستان‌های 19 گانه و برتر استان سیستان و بلوچستان در بحث امنیت است.

این مسؤول ادامه داد: با اتباع بیگانه که فرصت‌های شغلی مردم عزیز ما را گرفته برخورد خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: کشفیات مواد مخدر هفت تن در سال گذشته و 6 تن در سال جاری، سرقت‌ها در سال گذشته 49 مورد و امسال 14 مورد، دستگیری اتباع بیگانه در سال گذشته 4 هزار نفر و امسال یک هزار و 200 نفر از جمله اقدامات موثر در این شهرستان بوده است.

به گزارش فارس: در پایان این مراسم از زحمات علیرضا یوسفی تقدیر و اسماعیل منصوری به‌عنوان فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان معرفی و منصوب شد.

اسماعیل منصوری پیش از این به عنوان جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان سراوان بوده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار