نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: سیستم قضایی کشور جناحی نیست و نگاه قومی و مذهبی در بررسی پرونده‌ها ندارد.
کد خبر: ۳۳۵۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۲ 27 November 2016

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در مراسم تکریم و معارفه دادستانان عمومی و انقلاب سابق و جدید زاهدان که با حضور جمعی از مسؤولان برگزار شد، اظهار کرد: دستگاه قضایی ایران مایه افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: سیستم قضایی کشور دارای ویژگی‌های بسیار خوبی است که نخستین آن این است که سیستم قضایی کشور در جناح‌بندی قرار نداشته و نگاه قومی و مذهبی در پرونده‌ها وجود ندارد.

وی ادامه داد: تشخیص به موقع و اینکه دچار تزلزل نمی‌شوند نیز از دیگر ویژگی‌های دستگاه قضایی است.

سلیمانی با بیان اینکه شخصیت افراد در دستگاه قضایی اثرگذار نیست و با شجاعت و صلابت کار رسیدگی را انجام می‌دهند، افزود: ولایتمداری و اینکه هیچ‌گاه از چرخه ولایت خارج نمی‌شوند، از دیگر خصوصیت بارز دستگاه قضایی ایران است

وی به ویژگی‌های سیستم قضایی استان اشاره کرد و گفت: هماهنگی با دستگاه‌های ذی‌ربط در بحث برقراری امنیت از مهم‌ترین شاخصه بارز دستگاه قضایی استان است.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: دادستان سابق زاهدان 10 سال با نهایت شجاعت و با قلبی ستودنی در این استان خدمت کردند و امروز از همه بزرگان قبایل طوایف و بزرگان که تأمین امنیت استان سنگ تمام گذاشتند قدردانی می‌کنیم.

به گزارش فارس؛ در این مراسم از زحمات محمد مرزیه دادستان سابق مرکز استان سیستان و بلوچستان قدردانی و حجت‌الاسلام والمسلمین علی موحدی‌راد معاون دادستان مشهد به عنوان دادستان جدید مرکز این استان معرفی شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار