پیکر پاک و مطهر پنج شهید گمنام که صبح امروز /دوشنبه/ وارد منطقه سیستان شدند بر دستان مردم شهید پرور زابل از میدان انقلاب اسلامی تا مصلی المهدی(عج) تشییع شد.
کد خبر: ۳۳۶۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۰ 28 November 2016
 پس از ورود پیکر پاک شهدا به شهرستان زابل مراسم استقبال رسمی توسط گروه موزیک پادگان مرزبانی ولیعصر(عج) انجام شد.
امروز کودک و نوجوان، جوان و بزرگسال برای استقبال از شهدای گمنام آمده بودند تا بگویند ما راه شهدا را ادامه می دهیم و ذره ای کوتاه نخواهیم آمد.
پس از استقبال و تشییع پیکر پنج شهید گمنام در مصلی المهدی(عج) و قرائت زیارت بعید، پیکر چهار شهید به نقاط مختلف منطقه سیستان منتقل و پیکر یک شهید در مرکز مرزبانی حضرت ولیعصر(عج) زابل خاکسپاری شد.
پیکر پاک و مطهر 2 شهید گمنام فردا /سه شنبه/ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل و 2 شهید نیز چهارشنبه در شهرستان هامون خاکسپاری می شود.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: امروز مصادف با سالروز رحلت رسول مکرم اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) پیکر 2 شهید در خاش، 2شهید در زاهدان و یک شهید در زابل تشییع و خاکسپاری شد.
سرهنگ پاسدار حمزه دهقان افزود: همچنین روز سه شنبه پیکر پاک و مطهر 2 شهید گمنام در زابل و یک شهید در تیپ 110 سلمان فارسی زاهدان و در نهایت پیکر 2 شهید گمنام نیز روز چهارشنبه همزمان با شهادت امام رضا(ع) در شهر علی اکبر شهرستان هامون تشییع و خاکسپاری می شود.
با تشییع و خاکسپاری 10 شهید گمنام جدید، سیستان و بلوچستان مفتخر به میزبانی 77 شهید گمنام در 30 نقطه خواهد بود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار