کد خبر: ۳۳۶۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹ 30 November 2016
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان خاش در استان سیستان و بلوچستان گفت: سوخت زمستانی شامل نفت و گاز در نقاط مختلف این شهرستان با روال بسیار مطلوب و بدون هیچ گونه محدودیت و مشکلی در درب منازل مردم توزیع می شود.

محمد احمدی افزود: مردم شهری و روستایی و عشایری و صاحبان حرف و مشاغل و غیره اگر در مسیر تامین و توزیع سوخت مشکل و کمبودی احساس کردند به ما گزارش کنند تا با متخلفان برخورد شود.
وی اظهار داشت: در سطح مدارس و مساجد و اماکن اداری، فرهنگی و غیره سوخت به روش مطلوب توزیع و در اختیار متقاضیان قرار گرفته و بر حسب سهمیه های پیش بینی شده توسط دولت خدمات داده می‌شود.
این مسئول بیان کرد: در هر مکانی اگر احساس شد که حق شان داده نشده می‌توانند تقاضاها و درخواستهای شان را به فرمانداری اعلام کنند تا بررسی لازم انجام و مشکل حل شود.
معاون فرماندار خاش ادامه داد: از مدتها قبل در نشست های اعضای کمیسیون سوخت و با پیگیری های فرماندار و رئیس شرکت نفت و همکاری سایر دستگاهها و ارگانها تصمیم بر این گرفته شده که سوخت بر حسب نیاز جامعه و افراد تامین و با نظارت کافی توزیع شود و الحمدلله تاکنون هیچ گونه مشکلی احساس نشده و کارها با قوت و طبق روال قانونی در حال انجام است.
این مسئول اظهار داشت: در طول سه سال و اندی از فعالیت دولت یازدهم بر حسب برنامه ریزی ها و پیگیری ها سوخت مورد نیاز مردم شهری و روستایی در تابستان و زمستان تهیه و ذخیره سازی شده و در مرحله توزیع نیز در درب منازل صورت میپذیرد و خوشبختانه مردم در این مباحث هیچ گونه دغدغه‌ ای نداشته و ندارند.
احمدی با تاکید بر اینکه جایگاه داران سوختی و عاملان فروش گاز موظف شدند در قبال دریافت وجه اندک کرایه به مقدار تعیین شده کالای مورد نیاز مردم را در اختیارشان قرار دهند، گفت: سیلندرهای گاز و سهمیه های نفت سفید در درب منازل تحویل داده می شوند و سالهاست مردم در هیچ گونه صفی نمی ایستند و الحمدلله حرمت مردم بخوبی حفظ می شود.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار