کد خبر: ۳۳۶۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳ 30 November 2016
مدیرعامل ستاد دیه سیستان و بلوچستان از آزادی 67 نفر زندانی جرائم غیرعمد در این استان خبر داد.

رحمدل بامری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 67 نفر زندانی جرائم غیرعمد در استان آزاد شده‌اند و تلاش می‌کنیم تا پایان سال تعداد بیشتری از این زندانیان را به آغوش خانواده بازگردانیم.

وی با بیان اینکه از مجموع این 67 نفر 66 نفر مرد و یک زن بودند، گفت: از این تعداد 23 نفر مربوط به دیه، 15 نفر مربوط به جرائم مالی، 26 نفر مهریه و سه نفر نفقه بوده‌اند که به شکرانه خداوند و تلاش ستاد دیه و جمعی از خیرین امروز به آغوش خانواده بازگشتند.

مدیرعامل ستاد دیه سیستان و بلوچستان این مسؤول افزود: کل مبلغ بدهی این افراد در حدود 74 میلیارد ریال بوده است که به شکرانه خداوند و گذشت شکات توانستیم مبلغی در حدود 40 میلیارد ریال را به‌صورت گذشت اخذ نمایم.

وی اضافه کرد: کل مبلغ آورده خود مددجویان یک میلیارد و 500 میلیون ریال بوده که مبلغ 15 میلیارد ریال به صورت تسهیلات ارائه شده است.

مدیرعامل ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 17 میلیارد ریال نیز از محل کمک‌های ستاد دیه مرکز برای آزادسازی این زندانیان اخذ شده است.

بامری گفت: از هم استانی‌های عزیز تقاضا داریم کمک‌های نقدی خود را در راستای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد به شماره حساب 2517346295 شماره حساب ستاد دیه سیستان و بلوچستان واریز و یا با استفاده از کد دستوری *780*7777054# اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار