کد خبر: ۳۳۶۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸ 30 November 2016
به گزارش تابناک سیستان‌وبلوچستان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان نادر میرشکار روز سه شنبه در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در محل اداره امور شعب بانک صادرات سیستان و بلوچستان برگزار شد، اظهار داشت: بر اساس برنامه های اقتصاد مقاومتی تقویت تولید داخلی، حل مشکل رکود و رفع بیکاری از اهداف و برنامه های این کارگروه است.
وی بیان کرد: 34 واحد برای دریافت تسهیلات از بانک صادرات، ثبت نام کرده اند که از این تعداد 25 واحد به بانک معرفی شده اند و در نهایت تنها برای 6 واحد قرارداد امضا شده است.
وی افزود: در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید سیستان و بلوچستان 57 مصوبه تصویب که از این تعداد 18مصوبه اجرا شده و 29مصوبه دیگر هم در حال اجراست.
میرشکار ادامه داد: علاوه بر پرداخت تسهیلات یکی دیگر از برنامه های این کارگروه بازدید از واحدهایی است که تسهیلات دریافت کرده اند و هدف از این بازدیدها نیز اعمال نظارت بر عملکرد طرح رونق تولید و کسب اطمینان از اجرای برنامه ها و تعهدات واحدهای تولیدی است.
وی ادامه داد: در همین زمینه در هفته گذشته با حضور نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت، استانداری، برنامه بودجه ، اداره کار و رفاه اجتماعی، شهرک صنعتی از سه واحد تولیدی که تسهیلات دریافت کرده اند بازدید بعمل آمد که این روند به صورت جدی ادامه خواهد داشت. 
مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه گفت: روند پرداخت تسهیلات از طریق برخی بانک ها مناسب نیست که با برگزاری جلسات مستقیم با بانک ها شاهد رشد و پیشرفت در این زمینه خواهیم بود.
ماندانا زنگنه اظهار داشت: برخی واحدها در موعد مقرر در سامانه بهین یاب نتوانسته اند ثبت نام کنند که به زودی با باز شدن مجدد این سامانه می توانند ثبت نام کنند.
نارویی مدیر امور شعب بانک صادرات سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه با بیان این که هدف رفع موانع تولید است، گفت: پرداخت تسهیلات در این زمینه جزو وظایف ذاتی بانک صادرات است.
جواد میر معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان نیز در رابطه با بازدید از واحدهای تولیدی شهرک های صنعتی اظهار داشت: واحد تور ماهیگیری ظرفیت تولیدی را افزایش و برای 20 نفر نیروی جدید اشتغال ایجاد کرده، واحد ناجی پوشش 2خط تولید تعطیل خود را فعال و 80 نفر را جذب و واحد تولیدی هامون سازه نیز ضمن حفظ اشتغال قبلی برای تعداد 20 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کرده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار