کد خبر: ۳۳۷۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲ 02 December 2016
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: جنبش دانشجویی را باید به عنوان یک ذخیره و پس انداز بی بدیل برای انقلاب اسلامی و کشور دانست و اجازه نداد برخی افراد با زیرکی این جنبش را به انحراف بکشند.

به گزارش ایرنا آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه در مصلای قدس زاهدان با گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو اظهار داشت: باید مراقب بود تا جنبش دانشجویی که از بطن انقلاب اسلامی به وجود آمده دستخوش فضاهای خطرناک مجازی نشود.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان های سیستان و بلوچستان و کرمان بیان کرد: همچنین باید مراقب بود تا جنبش دانشجویی دستخوش فضاهای سیاسی نشود و تحت نفوذ بیگانگان قرار نگیرد.
عضو خبرگان رهبری افزود: اگر دانشجویان در مقابل نفوذی های داخلی و خارجی دشمن بتوانند از انقلاب اسلامی پاسداری کنند به طور قطع در جهان تبدیل به یک الگو خواهند شد.
امام جمعه زاهدان خاطر نشان کرد: دانشجویان نباید خدای ناکرده در یک فضایی قرار گیرند که به جای انتقاد سازنده به دنبال تخریب باشند.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: دانشجویان باید به دنبال جنبش واقعی باشند نه جنبش مصنوعی که دیگران از معصومیت آنان سوء استفاده کنند.
آیت الله سلیمانی اظهار داشت: فضای دانشگاه غیر از فضای معمولی جامعه است و بر این اساس باید فضایی آزاد و پر تحرک اما سالم باشد.
عضو خبرگان رهبری بیان کرد: وقتی به زمان انتخابات نزدیک می شویم متاسفانه افرادی دانشگاه ها را محل تاخت و تازهای سیاسی خود قرار می دهند.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان های سیستان و بلوچستان و کرمان خاطر نشان کرد: بهتر است به جای اینکه فقط از یک جریان سیاسی در دانشگاه ها به سخنرانی بپردازند، 2 یا سه حزب با هم دعوت شوند و با یکدیگر مناظره انجام دهند.
امام جمعه زاهدان ادامه داد: یک دانشجو نباید سرباز پیاده نظام یک جریان سیاسی باشد بلکه خود باید جریان ساز باشد.
آیت الله سلیمانی گفت: دانشجوی زیرک فراجناحی، فرامذهبی و فرا قومیتی به مسائل و موضوعات اطراف خود می نگرد.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: دانشجو باید در مسیر آگاهی بخشی و بصیرت افزایی بدون هر گونه تعصب در جامعه حرکت کند.
عضو خبرگان رهبری با گرامیداشت شهادت امام حسن عسکری(ع) افزود: بسیاری از علمای مسیحی که هم عصر آن حضرت(ع) بودند در برابر علم و حکمت ایشان به زانو در آمدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار