کد خبر: ۳۳۷۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۴ 02 December 2016
امام جمعه سراوان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان گفت: دولتمردان در وزارت امورخارجه در مقابل نقض های صورت گرفته در برجام و وضع کردن تحریم های جدید علیه ایران از سوی سنای آمریکا واکنش نشان دهند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام غلامرضا دهقان در خطبه های این هفته نمازجمعه سراوان اظهار داشت: یکی از وقایع مهمی که در 2 سال اخیر رخ داده مساله برجام است که بر این اساس ایران از فعالیت های انرژی صلح آمیز هسته ای خود بگذرد و غربی ها هم تحریم های ناجوانمردانه ای که علیه ایران وضع کرده اند را لغو کنند. 
وی ادامه داد: غربی ها به ویژه آمریکا بارها و بارها با بدقولی و پیمان شکنی نه تنها تحریم ها را لغو نکردند بلکه به تحریم ها نیز افزودن از جمله تحریم داماتو که نقض صریح برجام توسط غربی ها به ویژه آمریکاست.
وی گفت: آمریکا و استکبار جهانی غیر قابل اعتماد هستند و باید نیروهای مقاومت با ایستادگی و اتحاد از درون کشور را مستحکم کنند. 
امام جمعه سراوان تک روی در مقابل قانون را موجب سقوط یک نظام دانست و بیان کرد: افرادی که قانون شکنی می کنند عامل بروز اختلاف و تفرقه افکنی در جامعه هستند و اگر خواهان نظم و انضباط هستیم باید در مقابل قانون خاضع و فروتن باشیم.
وی در آستانه 16 آذر روز دانشجو گفت: از دانشجویان انتظار داریم با تقویت روحیه استکبار ستیزی و عدالت خواهی از نفوذ دشمنان به دانشگاهها و مراکز علمی جلوگیری کنند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار