رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خدابنده، از برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهید بهمن مصائبی در این شهرستان خبر داد و گفت: این مراسم امروز با حضور مردم ولایی شهرستان خدابنده برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۳۷۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷ 03 December 2016

ابوالحسن منصوری اظهار کرد: شهید سرهنگ دوم خلبان بهمن مصائبی طی روزهای گذشته در منطقه سراوان سیستان و بلوچستان بر اثر سقوط بالگرد فوق سبک حین ماموریت به شهادت رسید.

وی افزود: محل خدمت شهید خلبان بهمن مصائبی در تهران بوده که به دلیل انجام ماموریت‌های مهم نظامی عازم جبهه‌های خدمت به وطن می‌شد که در نهایت هم طی یک ماموریت در ۱۱ آذرماه امسال به خیل شهدا پیوست و آسمانی شد.

منصوری تصریح کرد: شهید خلبان بهمن مصائبی متولد استان زنجان، شهرستان خدابنده، قیدار روستای مزید آباد بود، مراسم تشییع این شهید امروز از میدان شهر خدابنده به طرف مزار شهدای گمنام تشییع و در روستای مزید آباد زادگاه شهید به خاک سپرده خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: شهید بهمن مصائبی در خانواده مذهبی و باتقوا تربیت و پرورش یافته بود که پس وارد شدن در نظام همواره بی‌ریا به وظیفه خود که دفاع و محافظت از انقلاب اسلامی بود عمل می کرد که پدر بزرگوار این شهید پس از اطلاع از شهادت فرزندشان با صبوری و متانت تمام این خبر را به خانواده اعلام کرد.

منصوری یادآورشد: شهدا دین بزرگی بر گردن ملت ایران دارند؛ چراکه همواره برای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی در همه شرایط تاریخی از جان خود گذشتند و در جبهه حق علیه باطل مردانه مبارزه کردند.

به گزارش ایسنا، شهید خلبان بهمن مصائبی متولد بهمن‌ماه سال ۶۲ در زنجان بودند که از وی سه فرزند به یادگار مانده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار