فرماندار چابهار بابیان اینکه در اکثر روستاهای چابهار معلمان خرید خدمتی مشغول تدریس هستند تاکید کرد: این درحالی است کلیه مدارس چابهار دو شیفته است و این موارد اثرات بدی برکیفیت آموزش دارد.
کد خبر: ۳۳۷۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲ 03 December 2016

احمدعلی موهبتی با بیان اینکه چابهار از نظر امکانات آموزشی فاصله زیادی تا حد مطلوب دارد گفت: نسبت معلم به دانش آموز در کشور یک به دوازده است و این در حالی است که این رقم برای چابهار یک به 38 است.

وی افزود:امسال شش هزار دانش آموز جدید وارد مدارس چابهار شده اند و بنا به آمارها تراکم دانش آموزان در هرکلاس 75نفر است.

فرماندار چابهار با اشاره به دوشیفته بودن کلیه مدارس چابهار تصریح کرد: تراکم زیاد دانش آموزان درکلاس ها درحالی است در اکثر روستاهای چابهار معلمان خرید خدمتی مشغول به کارهستند که قطعا این امراثرات بدی برکیفیت آموزش دارد.

وی سرانه فضای آموزشی مطلوب کشوررا 11 متر دانست و تاکید کرد: سرانه فضای آموزشی برای دانش آموزان چابهاری 1ونیم متر است و این درحالی است که چیزی بالغ برهزارو200دانش آموز در چابهار فاقد میز و نیمکت هستند.

به گفته موهبتی؛ چابهار تاکنون میزبان دومجمع خیرین مدرسه ساز بوده و در سفری که وزیر آموزش وپرورش به استان سیستان وبلوچستان و شهرچابهار داشت قرار شد 600 میلیارد تومان درسه سال آینده صرف تجهیز و راه اندازی مدارس در استان شود که چابهار سهم ویژه ای از این مقدار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار