شهردار خاش گفت: از ابتدای امسال تا پایان آذر ماه افزون بر 150 هزار متر مربع از معابر این شهر آسفالت شده است. همچنین در مبحث ساخت پارکهای محله ای و بهبود شاخص های توسعه فضای سبز خاش هم کارهای خوبی شروع شده و در حال انجام است.
کد خبر: ۳۵۵۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸ 06 January 2017

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان عبدالمجید تمندانی افزود: در حجمی وسیع تر و چند برابر نیز کار زیرسازی و جدولگذاری و احداث کانیو و کانال هدایت آبهای سطحی انجام شده است .
وی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح نهضت آسفالت از اوایل ماه جاری نیز کار آسفالت افزون بر 30 هزار متر مربع از معابر خاش در نقاط مختلف شهر شروع شده و در حال انجام می باشد .
شهردار خاش بیان کرد: تاکنون معابر واقع در حد فاصل میدان سیمان تا میدان جدیدالاحداث، خیابان نیکبخت 1، 7 و 8 و امام بخش 11 آسفالت شده اند .
تمندانی گفت: کار زیرسازی، جدولگذاری و آماده سازی خیابان سرداران بلوچ و خیابان مقابل باسکول ابراهیمی از جاده خاش به سراوان تا رودخانه مهران در حال انجام است .
شهردار خاش یادآور شد: همه طرح ها و پروژه های شهرداری در راستای اجرای عدالت محله ای و در تمام نقاط شهر کار شده اند و همچنان همین روند طی می شود .
تمندانی افزود: برخی از پروژه های مهم و شاخص شهر خاش مانند جاده دسترسی به سیمان با مشارکت شرکت سیمان خاش اجرا شده اند .
وی ادامه داد: در ابتدای امسال تعهد داده بودیم که 200 هزار متر مربع از معابر خاش را آسفالت کنیم و خداوند را شاکریم وعده های ما محقق شده و شرمنده مردمان منطقه نشده ایم و با توجه به حجم بالای کارهای انجام شده در مباحث زیرسازی و جدولگذاری و آماده سازی تا پایان سال شاهد افزایش آمار آسفالت در شهر خواهیم بود .
شهردار خاش گفت: کار زیرسازی و آماده سازی 2 زمین ورزشی خاش برای نصب چمن مصنوعی جهت تامین نیازهای مردم منطقه انجام شده و آمادگی داریم تعداد بیشتری زمین را برای پوشش چمن مصنوعی آماده کنیم .
وی بیان کرد: در مبحث ساخت پارکهای محله ای و بهبود شاخص های توسعه فضای سبز خاش هم کارهای خوبی شروع شده و در حال انجام است.
وعده شهردار خاش تا به اینجا محقق شد/ آسفالت بیش از 150هزار متر مربع از معابر خاش 
وعده شهردار خاش تا به اینجا محقق شد/ آسفالت بیش از 150هزار متر مربع از معابر خاش 
وعده شهردار خاش تا به اینجا محقق شد/ آسفالت بیش از 150هزار متر مربع از معابر خاش 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار