رئیس پلیس امنیت عمومی سیستان و بلوچستان از انهدام شبکه زمین‌خواری و رفع تصرف بیش از 13 هزار متر مربع زمین به ارزش 11 میلیارد و 660 میلیون ریال در زاهدان خبر داد.
کد خبر: ۳۵۶۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۹ 07 January 2017

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان علی محمدی اظهار کرد: در راستای انجام وظایف کنترلی و نظارت پلیس و به دنبال اطلاعات واصله مبنی بر فعالیت شبکه‌ای از عوامل و متصدیان بنگاه‌های مشاور املاک حاشیه شهر زاهدان در خصوص زمین‌خواری و انجام معاملات غیرقانونی اراضی دولتی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرارگرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: با انجام یکسری کار اطلاعاتی، چند فرد سودجو که در قالب بنگاه و مشاور املاک اقدام به تنظیم مبایعه‌نامه و صدور مدارک غیرقانونی، خرید و فروش اراضی، اقدام به ترغیب مردم و شهروندان بی‌بضاعت در راستای خرید اراضی مذکور و ساخت و ساز غیرمجاز در جهت رونق کسب و کار خود می‌کردند، شناسایی شدند.

وی افزود: با هماهنگی مراجع قضایی چهار نفر از این افراد سودجو در عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

محمدی تصریح کرد: در این عملیات، 13 هزار و 12 متر مربع زمین در محدوده اراضی تصرفی و دولتی با ارزش ریالی حدود 11 میلیارد 660 میلیون ریال که طی 35 فقره خرید و فروش مورد معامله غیرقانونی شده بود، رفع تصرف شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: پلیس تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا با زمین‌خواران و افراد سودجو که به اراضی ملی دست درازی می‌کنند، برخورد کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار