در پی ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی
آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در نامه ای خطاب به مقام معظم رهبری رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی را به ایشان تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۵۷۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳ 09 January 2017
به گزارش تابناک سیستان و وبلوچستان آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در نامه ای خطاب به مقام معظم رهبری رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی را به ایشان تسلیت گفت. متن این پیام به این شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
محضر شریف حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای «زیدعزه العالی»
ضایعه غم انگیز و ثلمه جبران ناپذیر ارتحال عام مجاهد حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی را که در سال شب وفات کریمه خاندان پیامبر فاطمه معصومه(س) اتفاق افتاد، به پیشگاه ولی عصر ارواحنا فداه و حضرتعالی از سوی خودم و مردم شریف استان سیستان و بلوچستان تسلیت عرض کرده و برای آن وجود مبارک که یار دیرین خویش و دوست بی نظیر و مشاور دلسوز و صدیق و با وفا را از دست داده و در غم سنگینی قرار دارید آرزوی صبر و بردباری دارم.
امید است آن عزیز سفر کرده در جوار ملکوتی امام راحل و شهدای گرانقدر و محبوب، بهشتی ها و مطهری ها اسکان یابد و حضرتعالی نیز مشمول الطاف غیبی ذات احدیت و عنایت ویژه بقیه الله العظم برای سکانداری نظام مظلوم و تخفیف از آلام و رنج های فراق احبّاء و دوستان باشید. 
عباسعلی سلیمانی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار