به همت سپاه سلمان سیستان و بلوچستان و با هماهنگی دادستان چابهار صورت گرفت
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: سربازان گمنام مرکز اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان موفق شدند 12 تن کالای آمریکایی غیرمجاز را در چابهار کشف و ضبط کنند.
کد خبر: ۳۵۸۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶ 11 January 2017

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان سردار حسین معروفی امروز اظهار کرد:  سربازان گمنام مرکز اطلاعات سپاه سلمان سیستان وبلوچستان موفق شدند 12 تن کالای آمریکایی غیرمجاز را در چابهار کشف و ضبط کنند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: رهبر معظم انقلاب در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور به صراحت قید کردند که واردات هرگونه کالای مصرفی از آمریکا به داخل کشور ممنوع است و پس از آن رئیس جمهور این فصل‌الخطاب رهبری را به نهادهای ذیربط منتقل کردند و در نهایت موضوع ممنوعیت هرگونه واردات کالای مصرفی از آمریکا به صورت قانون در آمد.

معروفی افزود: برخلاف ابلاغ رسمی، متاسفانه عده‌ای سودجو، با توجه به قوانین حاکم بر مناطق آزاد، در ابتدا کالاهای آمریکایی را در این مناطق دپو کرده و پس از آن با استفاده از رانت و قدرت، مجوزهای لازم را اخذ می‌کنند که با این کار ضربه‌ای سنگین و مهلک به اقتصاد و تولید داخلی، اقتصاد مقاومتی و در حقیقت خسارتی جبران ‌اپذیر به بدنه جامعه و مردم کشور می‌زنند. 

وی ادامه داد: در این راستا و در پی تحقق فرامین فرمانده کل قوا و به تبع آن خواست و مطالبه جدی اجتماعی و مردمی نسبت به هوشیاری در این خصوص، سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با همکاری دادستان چابهار برخورد جدی با شبکه‌های سازمان‌یافته واردات کالاهای خارجی به خصوص اقلام آمریکایی را در دستور کار خود قرار داد که پس از رصد و پایش مستمر اطلاعاتی در مرکز اطلاعات سپاه سلمان، مشخص شد برخی افراد بر خلاف مطالبه عمومی جامعه و تنها به قصد منافع شخصی و مالی خود اقدام به واردات میزان زیادی کالای آمریکایی به داخل استان کرده‌اند که با هوشیاری سربازان گمنام مرکز اطلاعات سپاه سلمان استان این اقلام کشف و ضبط شد.

 وی تصریح کرد: اقلام کشف شده شامل 12 تن لوازم آرایشی و بهداشتی ساخت کشور آمریکا به ارزش 400 هزار یورو بوده است که قبل از توزیع در بازار داخلی کشف و مانع وارد آمدن خسارت به اقتصاد کشور و بدنه اجتماعی مردم شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار