کد خبر: ۳۵۹۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸ 12 January 2017

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: بیماری های قلبی و عروقی دومین علت مراجعه بیماران به اورژانس های بیمارستانی است.

به گزارش ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان دکتر محمودرضا میری در جلسه هم اندیشی با اعضای هیئت علمی گروه قلب و عروق این دانشگاه، تصریح کرد: با توجه به تغییر الگوی بیماری ها و افزایش بیماران مبتلا به بیماری های قلبی و عروقی، تغییرات ساختاری در نظام ارائه خدمات سلامت ضروری است.

وی ادامه داد: صدور مجوز پذیرش و آموزش دستیار تخصصی قلب و عروق در این دانشگاه، نشان دهنده توان و قابلیت خوب آن در ارائه درمان تخصصی به مراجعان این بخش است.

وی همچنین به ضرورت اهداء فرصت های مطالعاتی به اعضای هیئت علمی به منظور ایجاد رقابت بیشتر در ارتقاء علمی دانشجویان اشاره کردو گفت: می توان با تعریف معیارهای علمی و بر اساس شاخص، فرصت مطالعاتی را دو نوبت یا بیشتر به اعضای گروه اعطا کرد.

دکتر میری در بخش دیگری از سخنانش به اجرای طرح تحول نظام سلامت در استان اشاره و تصریح کرد: یکی از مهمترین خدمات طرح تحول در این استان، ارتقاء قابل توجه زیرساخت ها بود به گونه ای که پس از اجرای این طرح 220 هزار متر مربع به مجموع زیر ساخت های نظام سلامت افزوده شد.

دکتر رخشانی مدیر گروه بیماری های قلب و عروق دانشگاه علوم پزشکی زاهدان هم در این نشست، با اشاره به توانمندی های این گروه گفت: زاهدان به عنوان یکی از معدود مراکز استانی است که خوشبختانه از مجهزترین امکانات و ماهر ترین اعضای هیئت علمی در گروه قلب برخوردار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار