به همت سربازان گمنام امام زمان (عج) و همکاری ماموران انتظامی استان صورت گرفت:
فرمانده انتظامی استان از دستگیری عاملان قتل 8 نفر از اعضای دو خانواده در عملیات غافلگیرانه بامداد امروز پلیس و کشف سلاح در ایرانشهر خبر داد.
کد خبر: ۳۵۹۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰ 13 January 2017
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان سردار حسین رحیمی گفت: در پی قتل  هشت نفر از اعضای دو خانواده در تاریخ بیستم دی ماه سال جاری در روستای نصیر آباد شهرستان ایرانشهر ، بااقدامات و فعالیت های کارآگاهان پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان  واشراف اطلاعاتی ، بامداد امروز دو تن از  عاملان این جنایت که 26 و 27 سال سن دارند، در ایرانشهر شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج)دستگیر شدند.
وی با اشاره به اینکه همدست دیگر این متهمان پس از ارتکاب جنایت با یک دستگاه موتورسیکلت به شهرستان میرجاوه متواری شده بود و قصد فراربه کشور پاکستان را داشت افزود: ماموران این متهم را نیز در شهرستان میرجاوه  شناسایی می کنند و وی را به همراه یک قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهمات در مخفیگاهش به همراه سه فرد دیگری که در فرار و نگهداری وی فعالیت داشتند دستگیر کردند.
 دادستان ايرانشهر نیز گفت ساعت پنج بامداد امروز دو نفر از افرادي كه در قتل  هشت نفر درروستای نصراباد ایرانشهر نقش داشتند با تلاش ماموران  انتظامي دستگير شدند.
محمد خاني بیان اینکه تلاش برای دستگیری عامل اصلی ادامه دارد افزود این دو نفر درارتکاب این جنایت باقاتل همکاری ومباشرت داشتند
دادستان ایرانشهر گفت دستگاه قضايي به شدت با عوامل  اينگونه جنايات برخورد مي كند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار