نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی سکاندار نظام جمهوری اسلامی در کنار حضرت امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده و تا آخرین لحظه زندگی نیز بر این موضع ثابت قدم و استوار بودند.
کد خبر: ۳۶۰۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴ 14 January 2017
به گزارش ایرنا آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های نمازجمعه این هفته در مصلای قدس زاهدان اظهار داشت: آیت الله هاشمی رفسنجانی یکی از موثرترین شخصیت های جمهوری اسلامی است که در کنار امام خمینی(ره) و بعد از رحلت امام نیز در کنار رهبر انقلاب اسلامی ماندند.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تمام اموال و سرمایه خودشان را صرف مبارزان و انقلاب اسلامی می کرد.
عضو خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: بعد از انقلاب اسلامی آیت الله هاشمی مسئولیت های فراوانی داشتند اما کوچک‌ترین اندوخته‌ای به سرمایه وی اضافه نشد.
امام جمعه زاهدان بیان کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی در زندان های رژیم ستم شاهی شکنجه های فراوانی را تحمل کردند اما یک لحظه از راه امام خمینی(ره) جدا نشدند.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: خناسان بسیار زیادی سعی کردند تا آیت الله هاشمی رفسنجانی را از نظام و رهبر معظم انقلاب اسلامی جدا کنند اما ایشان تا آخرین لحظه در کنار رهبری معظم و پایبندی به نظام جمهوری اسلامی ماندند.
آیت الله سلیمانی اظهار داشت: پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب، نماز با وفای ایشان و برگزاری مجلس کم نظیر در حسینه امام خمینی(ره) بهترین گواه بر دوستی عمیق بین مقام معظم رهبری و آیت الله هاشمی بود.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان افزود: آیت‌الله هاشمی ‌رفسنجانی یار و شفیق مقام معظم رهبری و اسوه تلاش و مقاومت بود.
عضو خبرگان رهبری با اشاره به حماسه 19 دیماه مردم قم خاطر نشان کرد: مردم در این روز رژیم ستم شاهی را به چالش کشیدند و به همین دلیل مقام معظم رهبری همه ساله به این مناسبت با مردم شریف و ولایت مدار قم دیدار می کنند.
امام جمعه زاهدان بیان کرد: شهر قم از قداست خاصی برخوردار است به طوری که شخصیت هر مرجع تقلیدی در این شهر مقدس شکل گرفته است.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی دین جوانان را هدف قرار دادند تا نسبت به انقلاب اسلامی بی تفاوت شوند.
آیت الله سلیمانی اظهار داشت: جوانان باید برای رسیدن به رشد علمی تلاش و کوشش کنند.
عضو خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: تکیه بر اقتصاد مقاومتی می‌تواند حلال بسیاری از مشکلات اقتصادی در ایران و رونق تولید ملی باشد.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان گفت: اقتصاد مقاومتی می‌تواند کشور را از بحران‌های مالی، اقتصادی و سیاسی نجات دهد و به عمران و آبادانی برساند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار