مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‎ های نفتی منطقه زاهدان گفت: یک میلیارد و 289 میلیون و 523 هزار لیتر انواع فرآورده های نفتی در 9 ماهه امسال در این منطقه توزیع شده است.
کد خبر: ۳۶۱۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۲ 16 January 2017
دادخدا اعتصامی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این فرآورده ‌ها شامل بنزین، نفت سفید، نفت گاز و نفت کوره است که برای مصارفی از جمله صنعتی، حمل و نقل، کشاورزی و خانگی در سطح منطقه شامل شهرستان‌ های زاهدان، زابل، خاش و سراوان توزیع شده است.
وی بیان کرد: مصرف بنزین امسال 6 درصد در منطقه زاهدان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.
وی ادامه داد: 442 میلیون و 71 هزار لیتر بنزین در 9 ماهه امسال توزیع شده است.
وی با اشاره به انجام کنترل ‌های لازم و اقدامات پیشگیرانه در زمینه کاهش مصرف سوخت، خاطر نشان کرد: از ابتدای سال تاکنون مصرف نفت سفید، نفت گاز و نفت کوره در منطقه زاهدان در همسنجی با سال گذشته روند کاهشی را نشان می دهد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‎ های نفتی منطقه زاهدان گفت: 265 میلیون و 319 هزار لیتر نفت سفید و 413 میلیون و 32 هزار لیتر نفت گاز در این مدت توزیع شده است.
اعتصامی اظهار داشت: 169 میلیون و 101 هزار لیتر نفت کوره نیز در این مدت در منطقه زاهدان توزیع شده است.
وی تصریح کرد: 62 جایگاه عرضه سوخت و 497 جایگاه فروشندگی نفت سفید در منطقه زاهدان وجود دارد.
منطقه زاهدان یکی از مناطق 37 گانه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران است که با دارا بودن چهار ناحیه، سه انبار تدارکاتی و 2 مرکز سوختگیری هواپیمایی وظیفه تامین و توزیع سوخت در مرکز، شمال و بخش هایی از جنوب استان سیستان و بلوچستان را به عهده دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار