کد خبر: ۳۶۲۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳ 17 January 2017

نمایشگاه انفرادی عکس‌ های حامد غلامی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در زابل با عنوان «گز نگاره‌ها» از امروز/سه شنبه/ تا اول بهمن در مجتمع فرهنگی و هنری زاهدان گشایش یافت.

حامد غلامی در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این نمایشگاه با همکاری دانشگاه زابل و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در 2 بخش مستند اجتماعی و طبیعت برگزار شده است.
وی با بیان اینکه جمع‌ آوری عکس‌ های این مجموعه 6 سال به طول انجامیده است گفت: مهمترین هدف از برگزاری نمایشگاه گز نگاره ها نشان دادن سیستان و بلوچستان با تمامی زیبایی‌ ها و کاستی‌ هایش است.
این عکاس جوان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: علاقه مندان می توانند در مدت برگزاری این نمایشگاه همه روزه از ساعت 10 تا 12 و 17 تا 21 در گالری مجتمع فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از آن دیدن کنند.
غلامی اظهار داشت: درخت گز در منطقه‌ سیستان واقع در شمال سیستان ‌و بلوچستان به ‌عنوان نمادی از مقاومت و ایستادگی در مقابل خشکسالی ‌ها قلمداد می‌ شود به‌ طوری که این درخت سال‌ ها بدون آبیاری رشد می کند و همیشه سرسبز است.
منطقه سیستان 18 سال است که با قطع آب رودخانه هیرمند و خشک شدن تالاب بین المللی هامون دست و پنجه نرم می‌کند و نمایشگاه گز نگاره‌ ها تصاویری از ایستادگی مردم منطقه سیستان در مقابل سختی های طبیعت را به نمایش گذاشته است.
حامد غلامی از سال 93 به عنوان خبرنگار و عکاس با خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) زابل همکاری می کند و تاکنون گزارش های تصویری متعددی از وی در سایت های مختلف ایرنا منتشر شده است.
نمایشگاه گز نگاره ها پیش از این در دانشگاه زابل نیز برپا شده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار