راهپیمایی 22 بهمن جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلام بر رژیم طاغوت جشن همدلی و همرنگی اقوام مختلف ایرانی است، چرا که همه دست در دست هم در برابر قدرتی ایستادند که باورش نمیشد در برابر موج حرکت مردمی، توان ایستادن نداشته باشد.
کد خبر: ۳۷۵۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴ 10 February 2017
به گزارش خبرنگار تابناک سیستان و بلوچستان 38 سال قبل اقشار مختلف مردم ایران اسلامی با اتحاد و همبستگی خود توانستند به حکومت ناعدلانه و طاغوتی پهلوی پایان داده و استقلال و آزادی را برای ایران اسلامی به ارمغان بیاورند.
مردم ایران برای دست یافتن به این هدف بزرگ و استقرار نظام جمهوری اسلامی فداکاری ها و از خودگذشتگی های زیادی را انجام دادند و هزاران نفر از جوانان این مرز و بوم جان خود را در راه این انقلاب فدا کردند. 
اکنون هم پس از گذشت نزدیک به چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی اقشار مختلف مردم ایران خود را برای برگزاری باشکوه این جشن بزرگ آماده می کنند.
از چند روز گذشته در بیشتر مناطق مختلف کشور، آیین های دهه فجر انقلاب اسلامی آغاز شده و ضمن بهره برداری از هزاران طرح و پروژه عمرانی، درمانی و خدماتی با بیش از هزاران میلیارد ریال اعتبار، جشن های پیروزی انقلاب در شهرهای بزرگ و کوچک کشور برگزار می شود.
در این مدت مسئولان دولتی نیز با حضور در استان های مختلف کشور بویژه مناطق کمتر توسعه یافته با مردم در برگزاری آیین های دهه فجر و جشن پیروزی انقلاب اسلامی همراه و همگام شدند.
در این مدت به میمنت دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی هزاران جشن پیروزی، برنامه های فرهنگی و هنری، شب شعر، مسابقات ورزشی و علمی و برنامه های مفرح و جنگ شادی برگزار شده است.
در این ایام مسئولان دستگاه هایی اجرایی خانوده های معظم شهدا را فراموش نکرده و با دیدار و دلجویی از انها در صدد رفع مشکلات و گرفتاری های آنها برامدند.
گلباران و غبارروبی مزار شهدا و تجدید پیمان با آرمان های والای شهدای انقلاب اسلامی نیز در طول دهه فجر یکی از برنامه های ارزشی این ایام بود.
علاوه بر این برنامه، شروع عملیات اجرایی صدها طرح عمران شهری و روستایی، خدماتی، فرهنگی و هنری نیز همزمان در این ایام در مناطق مختلف کشور شروع شده تا در سال های آتی برای خدمات رسانی به مردم آماده باشند.
بنابر روایت دوست و دشمن، وضعیت کنونی ایران اسلامی در عرصه های مختلف داخلی و خارجی و پیشرفت های روز افزون در تمام رشته ها علمی و دانشگاهی، نرخ سواد، سرانه بهره مندی از خدمات بهداشتی و درمانی، امکانات رفاهی و حمل و نقل هوایی، ریلی و جاده ای، حضور در میادین ورزشی، پیشرفت های تکنولوژی و صنایع مادر با دوران انقلاب قابل مقایسه نیست.
از چند روز قبل همزمان با شروع هجمه های بی اثر دشمنان برای کم رنگ جلوه دادن خدمات نظام جمهوری اسلامی بویژه در مناطق پیرامونی و کمتر توسعه یافته شروع شده است.
در این مدت شخصیت های سیاسی و مذهبی در مناطق مختلف کشور در بیانیه هایی از مردم دعوت کردند در راهپیمایی 22 بهمن حضور گسترده داشته باشند.
در سراسر کشور نیز صدها رسانه داخلی و خارجی، خبرگزاری ها و رسانه های مختلف، خبرنگاران و عکاسان خبری برای بازتاب گسترده این رویداد و جشن بزرگ بسیج کرده اند. 
بهمن 1357 رژیم طاغوت پس از 57 سال ظلم و ستم متلاشی شد و انقلاب اسلامی مردمی ایران با رهبری امام راحل به پیروزی رسید. 
هر سال در چنین روزی مردم ایران اسلامی برای قدردانی از شهدای انقلاب و برگزاری جشن پیروزی انقلاب در راهپیمایی سراسری این روز شرکت می کنند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار