استاندار سیستان و بلوچستان در مراسم کلنگ زنی اداره اطلاعات دلکان
استاندار سیستان و بلوچستان در آئین کلنگ زنی ساختمان اداره اطلاعات شهرستان دلگان گفت: امروز بهترین سرمایه ایران در تولید امنیت پایدار نقش پنهان وزارت اطلاعات است که بگونه ای از خود توانایی ، درایت و دقت به نمایش گذاشته که با افتخار اعلام می کنیم با وجود همه دشمنی ها علیه ایران، امن ترین کشور دنیا هستیم .
کد خبر: ۳۷۹۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶ 17 February 2017
به گزارش تابناک علی اوسط هاشمی گفت: با وجود کثرت دشمنی ها و خصومت ورزی، سخن گفتن از امنیت نشانه درایت ، دقت ، تکیه برداشته ها ، ایمان و بهره جستن از شناخت و پشتوانه ملت است. هاشمی استاندار گفت: مردم مهم ترین تکیه گاه و پشتوانه محکم تمام نیروهای امنیتی و شورای تامین استان هستند و باید ایمان خویش را بعد از ایمان به خداوند به ملت تقویت کنیم همانطورکه امام وقتی به انقلاب اندیشید برای ارتقاء شخصیت انسان تلاش کرد.
استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شهید مطهری می فرماید امام (ره) درخودش چهار ایمان را شکل داد و توانست از دریای قدرت مردم در مقابل شاه کمک بگیرد ،گفت: او ایمانش به قدرت خداوند آنگونه قوی بود که درمقابل هیچ قدرتی خم نشد. وی ادامه داد: ایشان وقتی در بهشت زهرا فرمودند من به پشتوانه ملت به دهن این دولت میزنم و آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند؛ اینها از ایمان امام به قدرت خداوند و ملت خود نشات می گرفت.
هاشمی اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی را در معادلات جهانی و منطقه ای به پشتوانه ایمان به خداوند و قدرت ملت دانست و افزود: هدف امام راحل تعالی درخشش دین اسلام و برجستگی نقش انسانیت انسان است.
وی پیروزی و موفقیّت هر دستگاه و کشوری را در گروی عشق به مردم بیان و اضافه کرد: موفقیت امروز وزارت اطلاعات در امنیت به دلیل ایمان به خداوند، به هدفش و شهادت است.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان داشت: امروز وزارت اطلاعات به مرحله ای از مهارت در تولید قدرت نایل گشته است که با حداقل خسارت بهترین کارکرد را دارد که سرویس های امنیتی جهان باید از ساز و کار این نوع فرآیند درس بیاموزند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۳۰
... فرزند ناتنی...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار