پورملایی خبر داد
کشف 3 راس قوچ و میش از متخلفین زیست محیطی در حوزه شهرستان چابهار بعلاوه کشف یک قبضه اسلحه شکاری از نوع ساچمه زنی و توقیف 5 فروند موتور قایق از متخلفین در شهرستان زهک از اتفاقاتی بود که در هفته جاری توسط ماموران هوشیار محیط بان رخ داد.
کد خبر: ۳۸۷۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱ 02 March 2017

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان نیره پورملائی مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: یگان حفاظت محیط زیست استان با هماهنگی دستگاه قضایی و کسب مجوزهای مربوطه و همکاری نیروی انتظامی موفق به کشف و ضبط سه راس قوچ و میش در حوزه شهرستان چابهار در جنوب استان سیستان و بلوچستان شدند.

وی افزود: گونه های کشف شده پس از تکمیل مدارک و مستندات پرونده به همراه متخلف تحویل مقامات قضایی گردید.

وی همچنین خبر از توقیف یک قبضه سلاح ساچمه‌زن خیرمجاز و 5 فروند موتور قایق از متخلفین در شمال سیستان و بلوچستان داد.

پورملائی کفت یگان حفاظت محیط زیست استان با همکاری یگان ادارات حفاظت محیط زیست شهرستانهای زابل و زهک موفق به کشف و ضبط یک قبضه سلاح شکاری از نوع ساچمه زنی و توقیف 5 فروند موتور قایق از متخلفین گردید.

وی افزود ماموران اداره محیط زیست زهک در گشت های شبانه روزی در طی یک عملیات غافلگیرانه پس از تعقیب و گریز طولانی در چاه نیمه‌ها موفق به کشف و ضبط یک قبضه سلاح شکاری از نوع ساچمه زنی و توقیف 5 فروند موتور قایق از متخلین شدند.

وی افزود: متخلفین به همراه مدارک و مستندات بدست آمده جهت ادامه روند رسیدگی به مقام قضایی تحویل گردیدند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان در خاتمه ضمن تقدیر از همکاری نیروی انتظامی در راستای حفظ گونه‌های نادر جانوری از کلیه شهروندان سیستان و بلوچستان خواست در صورت اطلاع از شکار و یا نگهداری غیرمجاز گونه‌های حیات وحش مراتب را به ادارات حفاظت محیط زیست اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار