رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش نوک آباد خاش در استان سیستان و بلوچستان گفت: خیران شهرستان های خاش و تهران با مشارکت در جشن نیکوکاری اسفند ماه جاری افزون بر یک میلیارد و 220 میلیون ریال به صورت نقدی و غیرنقدی به نیازمندان کمک کردند.
کد خبر: ۳۹۶۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷ 18 March 2017
علیرضا ریگی گفت کمیته امداد امام خمینی ره نوک آباد خاش بمناسبت جشن نیکوکاری همزمان با سالروز تاسیس این نهاد و نیز در ایام پایانی سال بمنظور یاری رساندن به ایتام و نیازمندان در آستانه سال جدید با همکاری خیرین اقدام به تهیه و توزیع 2 هزار و 300 جفت کفش به همراه پوشاک و لباس به ارزش یک میلیارد و 600 میلیون ریال معادل 106 میلیون تومان کرد.
وی اضافه کرد: این کمک ها با اولویت ایتام در منطقه توزیع شد.
وی از مشارکت خوب خیران تهرانی، اصناف، شورای اداری و تمامی نیکوکارانی که این نهاد را در جهت پیشبرد اهداف و شاد کردن دل ایتام یاری رساندند تقدیر و سالی پر بار از موفقیت را برای همگان مسالت کرد.
ریگی ادامه داد: همچنین یک دستگاه تصفیه آب (آب شیرین کن) با تمامی امکانات و تجهیزات به ارزش 160میلیون ریال برای تامین و برداشت آب شیرین از سوی یک خیر تهرانی به منطقه اهداء که با همکاری یک خیر دیگر از منطقه چاه احمد ساخت اتاق و وقف چاه ذخیره آب در دستور کار قرار گرفت.
افزون بر 6 هزار محروم از خدمات کمیته امداد نوک آباد خاش بهره می برند.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار