اخطاریه جوی سازمان هواشناسی
هواشناسی سیستان وبلوچستان اخطار کرد: با تقویت سامانه بارشی با پتانسیل بالادر روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری ابتدا درشمال و مرکز و از اواخر وقت دوشنبه درجنوب استان به صورت رگبار و رعد و برق، تندباد شدید همراه با آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها پیش بینی می شود.
کد خبر: ۳۹۶۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰ 19 March 2017
تابناک سیستان و بلوچستان: هواشناسی سیستان وبلوچستان اخطار کرد: با تقویت سامانه بارشی با پتانسیل بالادر روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری ابتدا درشمال و مرکز و از اواخر وقت دوشنبه درجنوب استان به صورت رگبار و رعد و برق، تندباد شدید همراه با آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها پیش بینی می شود.

به گزارش ایرنا اداره هواشناسی سیستان و بلوچستان با صدور اخطاریه جوی شماره 12 که روز شنبه به ایرنا نمابر شده، اعلام کرد: طی این مدت بارش در حوضه آبریز رودخانه هیرمند قابل توجه بوده و احتمال افزایش آب ورودی به شمال سیستان و بلوچستان وجود دارد.
براساس این اخطاریه کاهش کیفیت هوا و احتمال اختلال در تردد جاده ای و ریلی در محورهای زاهدان - بم و ایرانشهر - بم در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری وجود دارد.
در این اخطاریه آمده است: سرعت وزش باد روز دوشنبه هفته جاری در زاهدان حدود 70تا 80 کیلومتر و گاهی تا 100 کیلومتر بر ساعت نیز پیش بینی می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار