پس از افتتاح ساختمان جدید فرماندهی انتظامی زاهدان، فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان از ارائه خدمات شبانه روزی به مسافران در ایستگاه های نوروزی پلیس خبر داد. 
کد خبر: ۳۹۶۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳ 19 March 2017
به گزارش تابناک سیستان‌وبلوچستان، سرهنگ علی عارف نژاد با اشاره به اینکه این ایستگاه ها به نام شهدای نیروی انتظامی نامگذاری شده است گفت: در این ایستگاه ها خدمات انتظامی و مشاوره ای و در حد بضاعت خدمات رفاهی هم ارائه می شود و همچنین نکات آموزشی و هشدارهای پیشگیرانه از حوادث و جرایم در قالب بروشور در اختیار مسافران نوروزی قرار می گیرد.

وی افزود: ایستگاه های نوروزی پلیس مجهز و بر حسب موقعیت مکانی دارای درجه بندی است و فرم های نظرسنجی و دفاتر انتقادات و پیشنهادات نیز تهیه شده تا در پایان طرح نوروز با مطالعه دست نوشته های مسافران عزیز از نقطه و نظرات آنها در جهت پیشبرد بهتر امور استفاده شود.

عارف نژاد به تامین امنیت محورهای مواصلاتی نیز اشاره کرد و اظهار داشت: با استقرار و گشت زنی اکیپ های زوجی یگان های تکاوری نیز تمام محورها را تحت پوشش قرار داده ایم تا تامین امنیت به صورت مطلوبی صورت گیرد.

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان در پایان به تعامل خوب با سایر دستگاه های خدماتی اشاره و ابراز امیدواری کرد تا در ایام نوروز بهترین خدمات به مسافران نوروزی ارائه شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار