کد خبر: ۳۹۸۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۵ 25 March 2017
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: رهبر انقلاب اسلامی با نامگذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال عموم مردم را برای استفاده از کالاهای ایرانی تشویق کردند و همگان موظف به تحقق این شعار هستند.

به گزارش ایرنا آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلای قدس زاهدان با تبریک سال نو اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی در زمینه تولیدعلم و شهرک های علمی نسبت به اول انقلاب 16 برابر رشد کرده است.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تنها 250 هزار دانشجو داشتیم که به برکت نظام جمهوری اسلامی هم اینک بیش از پنج میلیون دانشجو در سطح کشور مشغول به فراگیری علم و دانش هستند.
امام جمعه زاهدان بیان کرد: نیروهای نظامی ما در دوران رژیم ستم شاهی وابسه به مستشاران و کارشناسان آمریکایی بودند که با پیروزی انقلاب اسلامی در زمینه نظامی با تکیه بر نیروهای داخلی توانستیم به پیشرفت های خوبی برسیم. 
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان خاطر نشان کرد: نظام جمهوری اسلامی خدمات بسیار زیادی از اول انقلاب تا کنون در کشور به ویژه در این استان انجام داده است.
آیت الله سلیمانی گفت: استکبار جهانی به دنبال تغییر در سیرت و صورت نظام جمهوری اسلامی و خارج کردن نظام از محتوای ظلم ستیزی، عدالت خواهی و مبارزه با ستمگران است.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: استکبار جهانی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و رحلت حضرت امام خمینی(ره) به دنبال این بودند تا سیرت و صورت نظام جمهوری اسلامی را تغییر دهند که به فضل الهی به اهداف شوم خود نرسیدند.
امام جمعه زاهدان ادامه داد: متاسفانه برخی از مطبوعات داخل کشور اوایل انقلاب اسلامی شعار جدایی دین از سیاست و بدتر از همه به دفاع از رژیم ستم شاهی برآمدند.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: استکبار جهانی به دنبال این است تا قبح مذاکره با آمریکا را در نظام جمهوری اسلامی و درمیان ملت ایران بشکند.
آیت الله سلیمانی اظهار داشت: دشمنان به دنبال نفوذ اندیشه های بیگانه در کشور، تخریب نیروهای انقلابی، تخلف از اوامر رهبر معظم انقلاب اسلامی و کنارگیری مدیران لایق از سمت های مدیریتی در نظام جمهوری اسلامی هستند.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان با اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: افرادی که تخصص در مدیریت شهری و روستایی دارند باید در این جایگاه قرار بگیرند تا شاهد رشد و شکوفایی جامعه باشیم.
امام جمعه زاهدان با انتقاد از افرادی که در جامعه به دنبال نا امید کردن مردم و شایعه پراکنی هستند بیان کرد: مشعل گاز در اسفند با حضور رئیس جمهوری در این شهرستان روشن شد اما متاسفانه عده ای شایعه کردند که این مشعل با یک کپسول روشن شده است.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: آمریکا ایران را به نقض حقوق بشر متهم می کند درحالی که چشم خودش را بر روی جنایاتی که در یمن، سوریه و عراق از سوی گروههای تکفیری و برخی از کشورهای منطقه انجام می شود بسته است.
آیت الله سلیمانی گفت: آمریکایی که این همه سنگ رعایت حقوق بشر را به سینه می زند آیا حقوق بشر در کشورش رعایت می شود.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بیان کرد: به گفته فرمانده مرزبانی استان دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی در سال گذشته 150 بار می خواستند از طریق مرزهای شرقی وارد خاک جمهوری اسلامی شوند که با هوشیاری نیروهای مرزبانی به هیچ کدام از اهداف شوم خود نرسیدند.
امام جمعه زاهدان با اشاره به حادثه تیراندازی در بزمان ایرانشهر که منجر به کشته شدن سه نفر شد خاطر نشان کرد: متاسفانه یک عده افراد نادان در آستانه سال نو چند خانواده را داغدار کردند.
آیت الله سلیمانی از نیروهای نظامی, انتظامی و سربازان گمنام امام زمان(عج) برای شناسایی و دستگیری این افراد تقدیر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار