رئس پلیس راه سیستان‌وبلوچستان خبرداد
رئيس پليس راه سیستان‌وبلوچستان از اعمال محدوديت‌هاي ترافيكي در روز هاي 13 و 14 فروردين و ممنوعيت تردد تريلر و كاميون ها در سطح جاده هاي استان خبر داد. 
کد خبر: ۴۰۱۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۷ 02 April 2017
به گزارش تابناک سیستان‌وبلوچستان سرهنگ کشواد بهروزی زاده در تشریح جزئیات محدودیت های ترافیکی امروز و فردا در سیستان‌وبلوچستان گفت: با توجه به حجم فزآينده سفرها در روزهای پاياني تعطيلات نوروز 96 و به منظور افزايش ظرفيت تردد در محورهاي مواصلاتي، تسهيل در عبور و مرور و ارتقاء ضريب ايمني، محدوديت‌ها و ممنوعيت‌هاي عبور و مرور تريلر و كاميون ها در تمامي محورهاي استان سیستان و بلوچستان از ساعت 6 صبح روز امروز سيزدهم الي ساعت 22 روز چهاردهم فروردین ماه به اجرا گذاشته خواهد شد.

بهروزی زاده در ادامه تصریح کرد: عبور و مرور انواع تريلر، كاميون و تانكرهاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني يا داراي مجوز از پليس راهور ناجا از اين امر مستثني است .

رئيس پليس راه استان از تشديد اين محدوديت ها در مسير زابل- زاهدان و بلعکس در روزهای سيزدهم و چهاردهم نوروز خبر داد و گفت: اين محدوديت از ساعت 0800 الي 2200 در اين مسير تشديد پيدا خواهد كرد .

وی در پایان خاطر نشان کرد: حمل و نقل محمولات ترافیکی که از قبل پروانه عبور اخذ کرده اند در تمامی راه های اصلی برون شهری استان از ساعت 0700 دهم فروردین ماه لغایت 6 صبح 15 فروردین ماه ممنوع می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار