فرمانده انتظامی شهرستان زابل با توجه به اختلاف افکنی دشمنان در سطح جامعه، اعتماد مردم را جلوه ای از اقتدار پليس در جامعه خواند و گفت : اتحاد وهمبستگی بین شیعه وسنی رمز پیروزی و پیشرفت می باشد.  
کد خبر: ۴۰۳۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴ 07 April 2017
به گزارش تابناک سیستان‌وبلوچستان سرهنگ غلامرضا نجابت در دیدار با مولوی عبدالرشید شه بخش امام جمعه اهل سنت شهرستان زابل گفت :افزايش تعامل و لزوم همکاري همه نهادها با پليس در تامين نظم و امنيت پايدار و خدمت رساني به شهروندان مي تواند بسياري از مشکلات و معضلات اجتماعي را برطرف كند وهرسازمان می بایست سهم خود را درتولید وحفظ امنیت به خوبی ایفانماید. 

وي پيروي از ولايت فقيه و توجه به منويات مقام معظم رهبري(مدظله العالی) را سرلوحه امورات نيروي انتظامي دانست و اظهار داشت :ائمه جمعه و جماعات از ارکان توليد نظم و امنيت در کشور هستند و يکي از موفقيت هاي پليس مرهون رابطه صميمي اين نيرو با روحانيت است وشیعه وسنی در کنار همدیگر می بایست در تولدی وحفظ امنیت تلاش نمایند. . 

در ادامه مولوی عبدالرشید شه بخش امام جمعه اهل سنت شهرستان زابل ضمن تبریک سال نو وتقدير از عملکرد مجموعه فرماندهي انتظامي شهرستان زابل در برقراری نظم وامنیت تعطیلات نوروزی واجرای ماموریتهای انتظامی واجتماعی مختلف در سطح شهرستان گفت بحمدالله هیچ اختلاف ومشکلی فی مابین اهل سنت وشیعه در شهرستان زابل وجود ندارند و وجود امنیت را حاصل اتحاد وهمبستگی در بین تمام اقشار جامعه دانستند . 

مولوی شه بخش در پايان ضمن اینکه خواستار تداوم اجرای طرح های انتظامی و اجتماعی پلیس،در سال96 و برخورد با مخلال نظم وامنیت عمومی شد، تاکید کرد: برقراری وحفظ امنیت تنها از عهده يك سازمان بر نمي آيد بنابراين همه وظيفه دارند در اين زمينه مشاركت داشته باشند 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
تعامل و همکاری بین شیعه و سنی در زابل از بقیه استان به مراتب بهتر است. کوچکترین اختلافی با هم نداریم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار