به همت عوامل جان برکف انتظامی صورت گرفت
جانشين فرمانده انتظامي سیستان و بلوچستان از عمليات موفقيت آميز ماموران پليس آگاهي اين استان در شناسايي و دستگيري عامل آدم ربايي پس از یک ماه خبر داد. همچنین فرمانده انتظامي نیکشهر از کشف 277 هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش 400 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۰۷۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۴ 14 April 2017

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان سرهنگ احمد طاهری گفت: در پي کسب اطلاع از وقوع يک فقره آدم ربايي و ربوده شدن مردی 62 ساله در شهرستان "نیمروز" تيمي مجرب از ماموران پليس آگاهي جهت شناسايي متهم یا متهمان و آزادي گروگان تشکيل و بلافاصله کار خود را آغاز کردند .  
۹وي افزود : با توجه به شناخت کامل ماموران از جغرافياي محل وقوع جرم و تحقيق و بررسي مشخص شد، علت و انگيزه اين آدم ربايي اختلافات شخصي و مالي بوده است .
طاهری تصريح کرد: ماموران با انجام اقدامات پليسي گسترده و با به کارگيري کليه امکانات، موفق شدند هويت و مخفيگاه عامل اين آدم ربايي را شناسايي و در عملياتي ضربتي و غافلگيرانه آدم ربا را که قصد فرار داشت دستگير و گروگان را آزاد کنند.  
 
جانشین فرمانده انتظامي استان سیستان و بلوچستان در پايان با اشاره به اعتراف متهم به بزه انتسابي خود مبني بر اختلافات مالي، خاطرنشان کرد: پليس اجازه نخواهد داد كه مجرمان و مخلان نظم و امنيت عمومي آسايش شهروندان را بر هم زنند و در صورت بروز هرگونه اقدام غيرقانوني با هنجارشکنان برخورد قاطعي خواهد شد.

 همچنین در خبری دیگر سرهنگ غلامرضا بزی گفت: ماموران انتظامي اين فرماندهی در راستای مبارزه با کالای قاچاق و در پی کسب خبری مبنی بر ورود محموله سیگار قاچاق، دستگیری قاچاقچیان و کشف این محموله در دستور کار ماموران قرار گرفت.
این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران پس از شناسایی محل تردد قاچاقچیان یک دستگاه خودروی وانت تویوتا حامل بار قاچاق را متوقف و در بازرسی از این خودرو مقدار 227 هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش 400 میلیون ریال را کشف کردند.
سرهنگ "بزی" با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی در این رابطه بیان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد.
فرمانده انتظامي شهرستان "نیکشهر" در پايان با اشاره به اينکه قاچاق کالا و ارز صدمات جبران ناپذيري به اقتصاد کشور وارد مي کند، گفت: پليس با مخلان نظم و امنيت و قاچاقچيان برخورد قاطع و قانوني خواهد کرد.
 
در خبری دیگر فرمانده انتظامي شهرستان سیب و سوران از کشف  16 هزار ليتر سوخت قاچاق و توقيف  4  دستگاه خودرو  در 48 ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.
سرگرد حیدرحق جویان گفت: در اجرای طرح ضربتی رعد و در پي کسب خبري مبني بر اينکه چند خودرو اقدام به قاچاق سوخت در محورهاي مواصلاتي  مي کنند، تيمي از ماموران انتظامی اين فرماندهي موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.  
وي افزود: ماموران در پي گشت زني هاي هدفمند به يک دستگاه تانکر مشکوک و پس از متوقف کردن آن در بررسي هاي انجام شده از اين خودرو مقدار 13هزار ليتر سوخت قاچاق از نوع گازوئيل کشف کردند.  
اين مقام انتظامي تصريح کرد: در ادامه اجراي اين طرح، ماموران طي چند عمليات جداگانه ضمن توقيف 3 دستگاه خودرو، مقدار 3 هزار ليتر سوخت از نوع گازوئيل را کشف کردند.  
گفتني است در اين رابطه ضمن توقيف 4 دستگاه خودرو ۰4 قاچاقچي نيز دستگير که پس از تشکيل پرونده، جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند.  
فرمانده انتظامي شهرستان سیب و سوران در پايان با تاکيد بر برخورد قاطعانه نيروي انتظامي با پديده شوم قاچاق، خاطر نشان کرد: پديده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمينه ساز جرايم ديگري در سطح جامعه مي شود و مقابله با آن يکي از اولويت هاي کاري پليس به شمار مي رود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار