کد خبر: ۴۱۱۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲ 22 April 2017

مام جمعه موقت زاهدان با بیان اینکه سپاه پاسداران تنها یک نیروی نظامی نیست، بلکه یک اندیشه و تفکر است، گفت: دشمن از این تفکر هراس دارد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام راهداری در خطبه های نماز جمعه زاهدان ضمن تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران اظهار کرد: یکی از نهادهایی که پساز پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که در اردیبهشت ماه سال 1358 شورای انقلاب با تأسیس شورای فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گامی اساسی در راه سازمان دهی این نهاد برداشت.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران نقش مهمی در تمامی عرصه‌های انقلاب اسلامی داشته است افزود: سپاه از اوائل پیروزی انقلاب در راستای دفاع از نظام شجاعانه و مقتدرانه حضوری فعال داشته و اکنون در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی نقش و رسالت مهمی دارد.

خطیب نماز جمعه زاهدان در ادامه با اشاره به اعلام افراد احراز صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان گقت: همه مراحل انتخابات از شورای نگهبان تا هیات های اجرایی و نظارت باید مورد توجه و احترام قرار گیرد .

وی خاطرنشان کرد: حضور حداکثری و باشکوه مردم در انتخابات باعث اقتدار نظام جمهوری اسلامی در شرایط بحرانی منطقه و جهان است بنابراین همه باید برای حضور مردم تلاش کنیم.

امام جمعه موقت زاهدان بیان کرد: مردم نیز انتخاب خود اعم از شورا و رئیس جمهوری باید رضای خداوند را مد نظر داشته باشند و با ملاک قرار دادن شاخصه هایی مانند کاردانی، دلسوزی، روحیه انقلابی و ایستادگی در برابر قدرت های مستکر در نامزدها، بهترین انتخاب را داشته باشند. 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار