استاندار سیستان و بلوچستان در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با اشاره به نامگذاری سال گفت: تولید و اشتغال با ورود کالاهای قاچاق به داخل کشور امکان پذیر نیست و برای حمایت از تولید کنندگان داخلی باید جلوی ورود این کالاها را گرفت. وی همچنین گفت هرکس در مسیر قاچاق باشد و از قاچاق در کشور دست برندارد در برابر خواست رهبری ایستادگی می کند.
کد خبر: ۴۱۲۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲ 23 April 2017
  • به گزارش تابناک سیستان‌وبلوچستان علی اوسط هاشمی با بیان اینکه هرکس در مسیر قاچاق باشد و از قاچاق در کشور دست برندارد در برابر خواست رهبری ایستادگی می کند ، افزود: دولت تدبیر و امید در این زمینه گام های بزرگی برداشته است که طرح جامع سامانه انبارها از گام های مهم و موثر دولت برای جلوگیری از قاچاق کالا است. 
  • وی افزایش دامنه اطلاعات مردم در زمینه قاچاق را مهم دانشت و افزود: دانش مردم در این زمینه از ورود کالاهای قاچاق توسط قاچاقچیان جلوگیری می کند که در این راستا باید از ظرفیت دستگاههای متولی و رسانه ها برای آگاهی بخشیدن به مردم به منظور مبارزه با قاچاق کالا بیشترین بهره را برد.
    نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه قاچاق تهدیدی برای سلامت عموم جامعه است گفت: با صدور مجوز واردات قانونی می توان ضمن تامین نیاز بازار داخلی راه را برهرگونه اقدام غیر قانونی بست. 

    وی جلوگیری از هر چیزی که در مسیر تولید خدشه وارد کند را ضروری دانست. هاشمی تصریح کرد: می توان از ظرفیت های استان از جمله پرواربندی و کشتارگاهها برای تامین گوشت مورد نیاز کشوراستفاده کرد. 

    نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه صادرات در دولت یازدهم رشد چشم گیری داشته است گفت: امروز صادرات در کشور به گونه ای رشد پیدا کرده است که بدون نیاز به منابع نفت بخشی از نیاز ملی را تامین می کند و این اتفاق برای اولین بار بعد از 45 سال در کشورمان رقم می خورد. 
    هاشمی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در ابتدای سال برای وسعت دادن به دامنه صادرات گفت: از نشانه های موفقیت دولت همین بس که صادرات محوری را توانسته خوب شکل دهد.

     وی ضمن تاکید بر تقویت پایه های اقتصاد ملی تصریح کرد: امروز گمرک در ایران برای اولین بار توانست از آنچه که قانون گذار در راستای وصول گمرکات برای آن تعیین کرده بود پیشی بگیرد. وی اضافه کرد: همچنین مالیات بیش از 100 درصد وصول شد که به واسطه این دو توانستیم امسال ضریب خود اتکایی به نفت را به عقب سوق دهیم. 

    استاندار در بخش دیگری از سخنان با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: ضروری است تا زمینه آگاهی مردم را نسبت به کاندیداها فراهم کنیم و به دیدشان برای انتخاب اصلح ترین وسعت دهیم. هاشمی با اشاره به سخن امام علی(ع) که «قدرت اگر ماندنی بود به دست من نمی رسید» ادامه داد: وقتی می دانیم قدرت ماندگار نیست چرا با طمع و حریص بودن برای رسیدن به قدرت خود را از اخلاق خارج کنیم و ریزش ها را شکل بدهیم .

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۳
جناب هاشمی استاندار محترم لطفا با تحقیق از کارشناسان ودامداران سیستانی عامل از بین رفتن دامداریها ومقرون به صرفه نبودن نگهداری دام در زابل جویا گردید سئوال گردد اجرا چه سیاست های اشتباهی آنرا باعث گردیده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۳
سلام قیمت کاه در زابل در فصل برداشت مفت و خیلی پائین است. توسط دلالان خریداری شده و در زابل در صحرا ها دپو شده در فصل شروع کاشت به دلیل اینکه از زابل به استانهای دیگر برده میشود در خود زابل چند برابر. قیمت خرید فروخته میشود دامداری مقرون به صرفه نیست جلو خروج آزوقه دام از زابل را بگیرید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار