وزیر خارجه آلمان تاکید کرد اگر نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار دوجانبه‌شان را لغو کند، پشیمان خواهد شد.
کد خبر: ۴۱۳۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷ 25 April 2017

به گزارش تابناک : «زیگمار گابریل» وزیر خارجه آلمان در واکنش به تهدید «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد لغو دیدار دوجانبه تل‌آویو را پشیمان خواهد کرد.

 

به نوشته روزنامه «جروزالم پست» گابریل با بیان اینکه اگر نتانیاهو دیدارش با او را لغو کند، پشیمان خواهد شد، گفت ملاقات با گروه‌های حقوق بشری چپ‌گرا باید یک امر کاملا عادی تلقی شود.

 

دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی با اینکه در این باره هنوز اظهار نظری نکرده اما برنامه کاری روز سه‌شنبه نتانیاهو را منتشر کرد که در آن دیدار با گابریل دیده نشده است.

 

«زیگمار گابریل» وزیر خارجه آلمان روز دوشنبه برای شرکت در مراسم یادبود آنچه که «هولوکاست» ادعا می‌شود، وارد فلسطین اشغالی شده و قرار بود امروز (سه‌شنبه) با نتانیاهو دیدار کند.

 

نتانیاهو تهدید کرده بود در صورتی که با دو گروه حقوق بشری مخالف کابینه در فلسطین اشغالی دیدار داشته باشد، با او ملاقات نخواهد کرد.

 

در برنامه‌های گابریل دیدار با دوگروه حقوق بشری چپ‌گرای معروف با نام‌های «بتسیلم» و «شکستن سکوت» (Breaking the Silence) – که از مخالفان جدی سیاست‌های اشغالگرانه رژیم صهیونیستی هستند – نیز دیده شده است.

 

گابریل همچنین قرار است با «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در «رام‌الله» و دیگر مقامات فلسطینی برای بررسی اقدامات توافق صلح دیداری داشته باشد.




منبع : دانشجو

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار