مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رزن گفت: در راستای حمایت از پرورش ماهی و آبزیان تعداد 3 هزار و 500 بچه‌ماهی کپور با اعتباری معادل 35 میلیون ریال در سطح 18 استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان توزیع شده است.
کد خبر: ۴۱۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵ 31 May 2015

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رزن گفت: با توزیع 3 هزار و 500 بچه ماهی انتظار می‌رود ظرفیت تولید ماهی گرمابی به میزان چهار تن افزایش داشته باشد.

به گزارش فارس؛ مرتضی شعبانی ، اظهار کرد: شهرستان رزن با داشتن 15 استخر بتنی دومنظوره شرایط و ظرفیت‌های لازم را برای پرورش ماهی و آبزیان سردآبی دارد.

وی با اشاره به اینکه این 15 استخر ظرفیت تولید 107 تن ماهی را دارند، افزود: همچنین در شهرستان رزن پنج رشته قنات به مساحت یک‌هزار و 850 متر وجود دارد که ظرفیت تولید 82 تن انواع ماهی سردآبی نیز در این بخش موجود است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رزن با بیان اینکه توجه به پرورش ماهی و تولید گوشت سفید از جمله اولویت‌های شهرستان است، خاطرنشان کرد: تولید و پرورش ماهی علاوه بر اینکه ظرفیت قابل توجهی برای شهرستان است در سلامت جامعه نیز تاثیر بسزایی دارد.

وی با اشاره به وجود دو سد خاکی و 50 استخر خاکی در سطح شهرستان تاکید کرد: با وجود این امکانات، ظرفیت پرورش ماهی‌های گرمابی نیز در شهرستان وجود دارد.

شعبانی خاطر نشان کرد: در راستای حمایت از پرورش ماهی و آبزیان تعداد 3 هزار و 500 بچه‌ماهی کپور با اعتباری معادل 35 میلیون ریال در سطح 18 استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان توزیع شده است.

وی در پایان سخنانش عنوان کرد: انتظار می‌رود این میزان توزیع بچه‌ماهی موجب افزایش تولید چهار تن ماهی گرمابی در سطح شهرستان ‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار