عباس شعری مقدم، معاون سابق وزیرنفت در حوزه پتروشیمی
عباس شعری مقدم از صاحب نظران صنعت پتروشیمی در بازدید از غرفه شستان در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از فعالیت های پتروشیمی مکران تقدیر کرد و خبر انتقال گاز به جنوب سیستان‌وبلوچستان را سبب جهش اقتصادی جنوب استان دانست.
کد خبر: ۴۱۹۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸ 07 May 2017
به گزارش خبرنگار تابناک سیستان‌وبلوچستان از محل نمایشگاه بین‌المللی تهران، عباس شعری مقدم معاون سابق وزیر نفت در بازدید از غرفه هلدینگ شستان از پیشرفت های پتروشیمی مکران تقدیر کرد و گفت خبری که با شنیدن آن خوشحال و دلگرم شدم، خبر انتقال گاز به جنوب سیستان‌وبلوچستان توسط پتروشیمی مکران است.

وی با ابراز امیدواری برای تسریع در راه اندازی طرح های پتروشیمی و تکمیل خط انتقال گاز به جنوب سیستان و بلوچستان گفت امید است با راه اندازی و به تولید رسیدن واحدهای پتروشیمی و همچنین تکمیل خط لوله انتقال گاز، شاهد رونق زندگی و ارتقای شاخص های اشتغال و رفاه مردم منطقه باشیم.

در این بازدید محمدهادی رضایی مدیرعامل پترو عمران مکران متولی پروژه های زیرساختی و خدمات غیرصنعتی شهرک پتروشیمی مکران گزارشی از آخرین وضعیت خط لوله انتقال گاز ایرانشهر-چابهار ارائه نمود.

در این بازدید بساق زاده مدیرکنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران نیز مهندس شعری مقدم را همراهی میکرد.
عباس شعری مقدم از مدیران صاحب نام صنایع پتروشیمی کشور است که در کسوت معاون وزیرنفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی بازنشسته و جای خود را با حکم وزیر نفت به مرضیه شاهدایی داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار