فرمانده انتظامی ایرانشهر خبر داد
فرمانده انتظامی ایرانشهر واقع در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: عامل آدم ربایی مرد 60 ساله در عملیات غافلگیرانه پلیس این شهرستان دستگیر شد.
کد خبر: ۴۲۰۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵ 07 May 2017
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: ماموران انتظامی ایرانشهر در پی کسب خبری مبنی بر وقوع یک فقره آدم ربایی و ربوده شدن مردی 60 ساله، تیمی مجرب از ماموران پلیس آگاهی و اطلاعات شهرستان برای شناسایی متهم و یا متهمان و آزادی گروگان تشکیل و بلافاصله کار خود را آغاز کردند. 
وی بیان کرد: ماموران با انجام اقدامات و اشرافیت اطلاعاتی و با توجه به شناخت کامل از جغرافیای محل وقوع جرم و تحقیق و بررسی موفق شدند در کمتر از 24 ساعت هویت و مخفیگاه عاملان این آدم ربایی را شناسایی و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه آدم ربا را دستگیر و گروگان را آزاد کنند. 
وی با اشاره به اعتراف متهم به بزه انتسابی خود مبنی بر اختلافات مالی و طلب 140 میلیون ریالی از گروگان، افزود: آدم ربا پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادگاه معرفی و تلاش برای دستگیری سایر آدم ربایان همچنان ادامه دارد. 
فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: پلیس اجازه نخواهد داد که مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی آسایش شهروندان را برهم زنند و درصورت بروز هرگونه اقدام غیرقانونی با هنجارشکنان برخورد قاطع می شود.
 ایرانشهر شاهراه جنوب سیستان‌وبلوچستان و در 335 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار