کد خبر: ۴۲۰۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۸ 08 May 2017

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: نگاه‌های همراه با تبعیض موجب گریز از قانون، بی نظمی، فقدان نشاط و سلب امنیت می‌شود، در کشوری مانند ایران که دارای تنوع قومی می‌باشد، ملت‌سازی یک ضرورت است.

به گزارش ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان، علی اوسط هاشمی در نشست صمیمی با اساتید دانشگاهای استان در تالار امام رضا(ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان اظهار کرد: دولت باید خود را زایش ملت و در خدمت ملت بداند، اگر خود را جدا و مستقل ببیند و قدرت بر او سایه بیندازد، نمی‌تواند موفق باشد. حق ملت، که مالک است، باید پرداخت شود.

وی با بیان اینکه فعلیت ملت ایران همیشه بر مشارکت، نظم و قاعده ‌پذیری استوار بوده است، افزود: با تکیه بر اراده ملت و بر پایه باور به مردم می‌توان بهترین اقتدار را به دست آورد، زیرا بزرگی دولت، حاصل بزرگی و میل به مشارکت مردم است.

هاشمی بیان کرد: عصر شعار گذشته است. امروز عصر آگاهی و گردش وسیع اطلاعات است و هیچ کس نمی‌تواند گردش اطلاعات را به نفع خود مصادره کند. ما با این نگاه به امنیت اندیشیدیم.

وی با اشاره به ناامنی‌های اخیر در منطقه، افزود: از سال ۹۳ تاکنون مسجدی منفجر نشد، جلیقه انفجاری نداشتیم، اما نباید این تصور ایجاد شود که دشمن دیگر وجود ندارد و این باعث غفلت ما از دشمن شود. با تحلیل درست می‌توان دشمن را ضعیف کرد و نقش آن را کاهش داد.

نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: امروز آثار زیست بر پایه مسالمت به خوبی در بین مردم مشاهده می‌شود. بسیاری از یک مذهب، عروس پیروان مذهب دیگر هستند و بسیاری از آن مذهب، داماد پیروان این مذهب.

وی با اشاره به آثار برجام، بیان کرد: دولت‌های جهان، ایران را به عنوان یک کشور خطرناک و ناامن معرفی می‌کردند، اما برجام غبار از نگاه جهانیان برداشت، نگاه‌های غیرواقعی اصلاح شد و شاهد حضور هیأت‌های خارجی در کشورمان بودیم.

استاندار ادامه داد: بعضی‌ها برای آنکه آثار برجام نادیده گرفته شود، از سوئیفت می‌گویند. مگر برجام فقط در اقتصاد اثر داشت؟ آیا برجام را باید اقتصادی تحلیل کرد یا اعتباری؟

وی افزود: در سال‌های گذشته، از ۳۷ نقطه جمعیتی استان، فقط یک نقطه گاز داشت، اما ما گاز را از عسلویه به استان رساندیم. فکرها انقدر کوتاه بود که گفتند مشعل گاز در زاهدان، با کپسول روشن شده است.

هاشمی بیان کرد: سال ۹۶، سالی است که استان سیستان و بلوچستان مقصد گردشگری برای جهان معرفی شده است. می‌خواهیم جاذبه‌های زیبای استان، دهانه غلامان، قلعه نو، کوه خواجه و چاه‌نیمه‌ها را به دنیا بشناسانیم.

استاندار اظهار کرد: توسعه و پیشرفت با همدلی بدست می‌آید. باید نگاه‌های خودمان را وسعت بدهیم و کارهای بزرگ را کوچک نشماریم.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
جناب تمام دولتمردان از شکست برجام و بتن ارمه شدن سایت می گویند شما از کدام برجام حرف می زنید و ضرب المثل معروف که می گوئید دیگران کاشتن ما درو کردیم و ما می کاریم دیگران درو می کنند بنده خدا گاز که از زمان دولت قبل شروع شده و تا ایرانشهر امده آنوقت شما گاز را رساندی جناب بله چند تا هواپیما اون هم برای بچه پول دارهای مسئولین خریداری شد برای فقرا آب و نانی توش نبود
تارا فلاحی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
مخاطب قبلی اگه حرف نزنه نمیگن لاله،آخه تو چی حالیته میای اینجا نظر میدی،تابناک هم که هر نظری مسخره و بی معرفتانه را منتشر میکند،به کی بگوییم غم خود که اگر برجام نبود ایران ونزوئلا شده بود؟؟؟
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
سخن از زبان هزاران هزار فرد بی نوا گفتن یا پاچه خواری تارا یا ذی نفع تو چی می دونی از برجام و ونزویلا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار