کد خبر: ۴۲۶۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۷ 19 May 2017

کشوری که رهبری مقتدر و ملتی استوار چون کوه دارد هیچگاه در حمایت و پشتیبانی از حکومت حق و حقیقت پا پس نخواهد کشید و مقتدرانه و مشتاقانه سرنوشت خویش را بدست گرفته و خود برای خود تعیین تکلیف می کند.

انتخابات مظهر دموکراسی و حکومت مردم سالاری دینی است و ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی این مهم را از 38 سال پیش تاکنون بارها به اثبات رسانده و نشان داده که ایران مهد آزادی اسلامی است.
شعب اخذ رای در سیستان و بلوچستان امروز حال و هوای خاصی داشت، از ساعات اولیه آغاز رای گیری مردم در مقابل برخی شعب اجتماع کرده و در صف های طویل به انتظار رای دادن ایستادند، برخی شعب در پیش از ظهر و ظهر خیلی شلوغ نبود اما رفته رفته بر تعداد مردم افزوده شد و هم اینک در شهر زاهدان در بیشتر شعب صف های طولانی رای دهندگان به چشم می خورد.

** در این دیار تمامی توطئه ها پایانی چون شکست دارند
مردم غیور و ولایت مدار سیستان و بلوچستان بار دگر در انتخابات 29 اردیبهشت ماه نشان دادند این استان سرزمین مردان مردی است که عزت و افتخار خود را به هیچ چیز عوض نخواهند کرد و همواره با بینش سیاسی بالا و درک موقعیت ها و با وجود انواع توطئه ها و دسیسه های دشمنان آماده حضور در همه صحنه ها هستند
امروز همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا شاهد خلق زیباترین صحنه ها از حضور مردمی بودیم که تاکنون برای سرافرازی ایران از هیچ کوشش و جانفشانی دریغ نکرده اند.
امروز در اوج گرمای هوا در برخی شهرهای سیستان و بلوچستان که بعضا تا 40 درجه بالای صفر نیز رسیده بود اوج دلدادگی مردم این دیار به نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری اندیشمند و والامقام همچون 38 سال گذشته مشهود بود به گونه ای که حضور پیرزن 80 ساله با وجود شکستگی پا با عصا، پیرمرد حدود 85 ساله به همراه سه نسل از خود شامل پسر، نوه و نتیجه، زن 40 ساله بیمار صعب العلاج نشسته بر ویلچلر و مادرانی با نوزادان در آغوش، تنها بخشی از جلوه حضور بود که هیچ تصویر و بیانی توان وصف آن را ندارد.
به راستی دشمنان این نظام الهی و بدخواهان آن چه نادان هستند که تصور می کنند می توانند بر صفوف وحدت بخش مردم سیستان و بلوچستان رخنه کرده و آنان را از شرکت در عرصه های مهم سیاسی کشورشان بازدارند.
بدخواهان بدانند تا زمانی که مردم این دیار کهن همچون سالهای پیروزی انقلاب و دفاع مقدس اجازه نفوذ هیچ دشمنی را به خاک مقدس خود که آن را همچون مادر و ناموس خود می دانند نداده اند و در هیچ زمان دیگری نیز اجازه نخواهند داد.
جلوه های وحدت و حضور حماسی امروز در شعبه های اخذ رای سیستان و بلوچستان همه را متحیر کرده، حضور امروز مردم شیعه و سنی حضوری از جنس وحدت، انسجام و اقتدار است، یکی از رای دهندگان می گفت: این حضور حضوری متفاوت از دیگر حضورهاست.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار