نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی از بخشودگی تسهیلات قبل از زلزله به خسارت‌دیده‌های بم خبر داد و گفت: بخشودگی وام‌های قبل از زلزله در دستور کار قرار گرفت.
کد خبر: ۴۲۸۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸ 23 May 2017
حبیب‌الله نیکزادی‌پناه اظهارداشت: جلسه امروز با حضور علیرضا اورنگی رئیس سازمان امور اراضی کشور، مسعود منصور معاون سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور و سایر روسای ادارات مرتبط استانی در محل هتل ارگ جدید برگزاری شد.

وی تصریح کرد: در این جلسه بحث اراضی ملی و رفع تداخلات اراضی کشاورزی در دستور کار قرار گرفت.

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود تداخلات در اراضی ملی و مستثنیات اراضی کشاورزی در استان کرمان گفت: این موضوع  در چهار شهرستان  شرقی به وضوح دیده می‌شود و در این راستا مقرر ظرف یک ماه آینده اراضی که بر اساس قانون و مقررات موجود تداخل دارند رفع تصرف شوند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم اراضی که در اختیار کشاورزان است به زودی رفع تصرف شده وسندمالکیت به آنها داده شود تا بتوانند با استفاده از سند مالکیت از تسهیلات کشاورزی برای آبیاری تحت فشار استفاده کنند.

نیکزادی‌پناه از بخشودگی تسهیلات قبل از زلزله به خسارت دیده‌های بم خبرداد و افزود: بخشودگی وام‌های قبل از زلزله در دستور کار قرار گرفت است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار