· معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان روز سه شنبه در نشست هماهنگی و برنامه ریزی بیست و هشتمین مراسم ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) گفت: امسال با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اعزام کاروان زائر به مرقد مطهر نخواهیم داشت و ویژه برنامه های مختلفی در این خصوص در سراسر استان برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۴۳۳۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵ 31 May 2017

· به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان علی اصغر جمشیدنژاد افزود: مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، 14 خرداد ماه با حضور مردم در تمامی شهرهای استان سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

وی اظهار داشت: پرداختن به اندیشه و سیره امام خمینی (ره) یک سرمایه گذاری است زیرا به ایشان مدیون هستیم .
معاون استاندار با بیان اینکه در تمام دنیا کسانی که نقطه عطفی در تاریخ کشورها هستند و تحول و شرایط بهتری ایجاد می کنند باید به اشکال مختلف قدردانی شوند، گفت: هر چقدر از تاریخ و شخصیت ها فاصله می گیریم قطعا ضرورت شناخت بیشتر احساس می شود تا انحراف در برداشت اندیشه ها و آسیب شناسی لازم صورت بگیرد .
جمشیدنژاد تصریح کرد: اطلاع رسانی کافی در خصوص زمان و نحوه برگزاری مراسم در تمامی شهرهای استان انجام شود و برنامه ریزی ها به گونه ای باشد که همه اقشار در برنامه ریزی ها شرکت کنند.
وی اضافه کرد: ویژه برنامه های مختلفی در قالب نشست های تخصصی در تبیین شخصیت امام خمینی(ره) در صدا و سیما با حضور کارشناسان برگزار شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان نیز در این نشست بیان کرد: با حضور دستگاههای مختلف اجرایی استان جلسات متعددی در خصوص نحوه برگزاری ویژه برنامه های محوری به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) برگزار شده است.
عباس صفدری اظهار داشت: در عصر 14 خرداد در تمام شهرستان های سیستان و بلوچستان برنامه محوری ویژه سالروز ارتحال امام خمینی(ره) برگزار می شود.
گفتنی است در این نشست مصوب شد، برنامه های متنوع فرهنگی از جمله شب شعر و خاطره با عنوان بزرگداشت ارتحال امام و سبک زندگی , مسابقه نقاشی، عکس و خاطره, مسابقه بامحوریت اندیشه ها و وصیت نامه سیاسی و الهی حضرت امام (ره) با مسئولیت اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی و مشارکت دستگاه های فرهنگی برنامه ریزی و نسبت به تهیه بسته های فرهنگی و اهداء به شرکت کنندگان درمراسم نیز اقدام نمایند.
همچنین به منظور خدمات رسانی بهینه به شرکت کنندگان درمراسم محوری زاهدان و شهرستان ها مقررشد مدیریت بحران استانداری نسبت به آمادگی و استقرارنیروهای امدادی و خدمات رسان در محل های مورد نظر تدابیرلازم اتخاذ نماید.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار