در عملیات ضربتی و غافلگیرانه یگان های عملیاتی استان سیستان و بلوچستان صورت گرفت
فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان گفت: ماموران انتظامي شهرستان هاي "سیب و سوران" و "ایرانشهر" در پی عمليات هاي مبارزه با قاچاقچيان مسلح، با پشتيباني فني پليس مبارزه با مواد مخدر استان، يک باند بزرگ که با استفاده از خودروهاي کوهستاني و تیزرو، قصد جابه جايي مواد در منطقه را داشتند، شناسايي کردند.
کد خبر: ۴۳۴۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۳ 01 June 2017
به گزارش تابناک سیستان‌وبلوچستان سردار حسين رحيمي با اعلام این خبر افزود: پس از چندين هفته اقدامات شبانه روزي و رصد مسير هاي تردد اعضاي اين باند، بامداد امروز يگان هاي عملياتي پليس با شناسایی خودروهای قاچاقچیان در یک درگیری مسلحانه، موفق به دستگیری سه نفر از آنان به همراه 5 قبضه سلاح کلاش، توقیف 4 دستگاه خودرو و کشف یک تن و 662 کیلو گرم تریاک و 92 کیلو حشیش شدند.  
فرمانده انتظامي استان سیستان و بلوچستان در پايان ضمن بیان تلاش برای دستگیری سایر قاچاقچیان، خاطرنشان کرد: يکي از ماموريت هاي مهم پليس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداري، خريد و فروش و قاچاق مواد مخدر است و برخورد نيروي انتظامي در اين راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.
همچنین در خبری دیگر جانشین فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان از انهدام باند سارقان باطری خودرو و کشف 20 فقره سرقت در این رابطه در خبر داد .  
سرهنگ رضا زینلی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت باطری خودرو در سطح شهر زاهدان بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 18 این فرماندهی قرا گرفت. 
وی افزود: ماموران حین گشت زنی های هدفمند در نقاطر جرم خیز در سطح شهر یکی از سارقان سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر و جهت تحقیقات تکمیلی به کلانتری دلالت دادند. 
این مقام انتظامی بیان داشت: در تحقیقات تکمیلی این سارق به بزه انتسابی با همدستی 9 نفر دیگر اعتراف که با هوشیاری ماموران در یک عملیات منسجم همه این سارقان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان 18 عدد باطری خودرو کشف شد. 
سرهنگ زینلی تصریح کرد: سارقان پس از روبه رو شدن با ادله و مستندات کافی به 20 فقره سرقت اعتراف که پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند. 
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان در پایان با اشاره به اینکه شهروندان باید خودروی خود را به تجهیزات اینمی مجهز کنند تا قطعات آن مورد دستبرد سارقان قرار نگیرد، خاطر نشان کرد: سامانه فوریت های پلیسی 110 آماده دریافت اخبار مشکوک از سارقان و مخلان نظم و امنیت از سوی شهروندان می باشد. 
 
در خبری دیگر فرمانده انتظامي شهرستان ايرانشهر، از شناسايي و دستگيري فردي كه اقدام به برداشت غيرمجاز از حساب شهروند ایرانشهری كرده بود، خبر داد .  
سرهنگ دوستعلي جليليان فرمانده انتظامي شهرستان ايرانشهرگفت در پي شكايت فردي مبني بر برداشت غيرمجاز به مبلغ 2 ميليون ريال از حساب بانكي وي، بررسي موضوع به صورت ویژه در دستور كار کاراگاهان پليس فتا اين فرماندهي قرار گرفت. 
وي افزود: با بررسي‌هاي صورت گرفته از پرينت حساب شاكي معلوم شد برداشت انجام شده از حساب وي در قالب دريافت رمز دوم کارت و خرید اینترنتی صورت گرفته است که پس از تحقيقات به عمل آمده متهم، از دوستان شاکی بوده، شناسايي و دستگیر شد. 
اين مقام انتظامي تصریح کرد: با انجام تحقيقات تكميلي متهم در بازجویی اولیه منکر ارتکاب جرم خود شد اما در نهایت با ارائه ادله فنی و مستندات غيرقابل انکار، چاره ای جز اعتراف نداشت و به بزه انتسابي خود اعتراف کرد. 
فرمانده انتظامي شهرستان ايرانشهر در پایان با اعلام اينكه متهم پس از تکميل پرونده تحويل مراجع قضائی شد خاطر نشان کرد: اطلاعات خصوصي و مهم خود مثل اطلاعات مربوط به حساب‌هاي بانکي خود را به هيچ عنوان در اختيار ديگران قرار نداده و سرويس پيامک حساب بانکي‌ خود را فعال، تا در صورت برداشت غيرمجاز و يا سوء استفاده، سريعا از آن مطلع شوند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار