وزیر نیرو در جلسه شورای اداری در نیکشهر
وزیر نیرو که به دستور رئیس جمهوری برای بررسی مشکلات ناشی از افزایش دما به استان سفر کرده در نشست شورای اداری استان اعلام کرد: موضوع کاهش تعرفه برق شهرهای سیستان و بلوچستان را برای بررسی به هیات دولت ارائه می کنم.
کد خبر: ۴۳۵۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹ 05 June 2017
به گزارش تابناک سیستان‌وبلوچستان حمید چیت چیان با اشاره به لزوم اخذ مصوبه از هیات دولت برای تغییر تعرفه قبوض برق مشترکان گفت موضوع درخواست مردم و مسئولان در زمینه کاهش تعرفه برق شهرهای جنوب استان را برای بررسی به هیات دولت ارائه می کنم تا اقدامات لازم برای حل مشکلات مشترکان حوزه برق در دستور کار قرار گیرد؛ این امر به مصوبه هیات دولت نیاز دارد.

چیت چیان افزود برای بررسی آمارهای مصرف و هزینه برق دستورات لازم صادر شده است و ان شاالله تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

وی گفت با توجه به گستردگی و پراکندگی و مشکلات فراوان سیستان وبلوچستان اقدامات انجام شده تاکنون کفایت نمی کند و این استان همچنان دچار مشکلات فراوان در حوزه برق وآب است.

وزیر نیرو ادامه داد مشکلات گرمای طاقت فرسا در چند روز اخیر را کاملا مطلع و دستورات رسیدگی را صادر کرده بودم با این وجود لازم دیدم برای بررسی بیشتر شخصا در جمع مردم و مسئولان سیستان وبلوچستان حضور پیدا کنم.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش به ارائه آمار از خدمات دولت یازدهم در سیستان‌وبلوچستان پرداخت و گفت خدمات خوبی در حوزه برق و آب این استان انجام شده است و بیش از 500 روستای جدید برق رسانی و 100 هزار مشترک روستایی در استان در دولت تدبیر وامید اضافه شده است.

وی همچنین به طرح های در دست انجام اشاره نمود و گفت ساخت نیروگاه 700 مگاواتی آغاز شده است و علاوه بر نیروگاه های موجود استان، یک نیروگاه 800 مگاواتی با سرمایه گذاری خارجی نیز احداث خواهد شد.
 
چیت چیان همچنین گفت بنده سلام ریاست جمهوری را به مردم سیستان و بلوچستان ابلاغ می کنم و اعلام می دارم دولت در کنار مردم این استان است و مشکلات آب و برق را سریعا رسیدگی کنم.

وزیر نیرو در خاتمه گفت یقین می دانم این رای شما به رئیس جمهوری در 29 اردیبهشت اثرات خوبی در نگاه دولت و دولتمردان خواهد داشت و در آینده اقدامات برای حل مشکلات را شاهد خواهید بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار