معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان در کارگروه تخصصی استاندارد سازی و ارتقای کالا و خدمات استان گفت : بنا به پیشنهاد اداره کل استاندارد و سازمان صنعت ،معدن و تجارت ضمن ابلاغ یک مدل زمانی برای استاندارد سازی آسانسور تمام دستگاه های اجرایی، بخش خصوصی و مجتمع ها توسط اداره استاندارد ،ضامن اجرایی هم در مدت تعیین شده صورت گیرد در غیر اینصورت برخورد قانونی انجام می گیرد .
کد خبر: ۴۴۱۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۴ 15 June 2017

  • به گزارش تابناک سیستان‌وبلوچستان باقر کرد در خصوص ورزشگاه ها و شهر بازی ها با توجه به نزدیکی فصل تابستان و استفاده بیشتر از این اماکن برای تفریح بیان کرد : از انجایی که این جایگاه ها توسط بخش خصوصی اداره می شوند و شهرداری ها قیم آنها هستند مقرر شد اداره استاندارد نظارت کافی بر استاندارد سازی دستگاه های و وسایل بازی در شهر بازی ها داشته باشد تا از شرایط استاندارد برخوردار شوند و در صورت عدم تمکین برخورد قانونی صورت گرفته و این مکانها تعطیل شوند.
    وی با اشاره به اهمیت رعایت نکات ایمنی در نصب پله در برج ها و ساختمانهای مرتفع گفت : مشاهده شده که بعضا این پله ها فاقد نردبان و حفاظ ایمنی در طول پلکان بوده لذا ضمن تذکر این موضوع به دستگاه های ذیربط ،نظارت کامل و کافی توسط اداره استاندارد انجام گیردتا هر چه سریعتر این نقض را در مجتمع ها و آپارتمان ها مرتفع کنند.
    معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تاکید کرد: تا زمانی که تمام اشکالات و نواقص رفع نشود شهرداری مجاز به صدور پایان کار نیست. 
    وی ضمن تاکید بر نظارت بیشتر بر شرکت های آسانسور دارای مجوز در شهرستان های دیگر که در این استان فعالیت دارند بیان کرد : باید فاصله زمانی بین پیشرفت فیزیکی ساختمان و نصب آسانسور به کوتاهترین زمان ممکن تقلیل پیدا کند تا در زمان پایان کار ، اشکال پله ها و عدم استاندارد اسانسور و موانع دیگر رفع شود .
    کرد اظهار داشت : اداره استاندارد موظف است بانک اطلاعاتی از مجریان ذیصلاح اجرا پروژه های اسانسور در سطح استان تهیه کند و با اعمال نظارت دقیق تر مشکلات را مرتفع نماید.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
سلمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
این یک واقعیت تلخ است که اداره کل استاندارد ...کمترین نظارت را بر آسانسورهای منصوبه در استان اعمال می کنند. طبیعی است که شرایط جوی در این استان که تاثیر مخرب بر اجزا و نیز عملکرد آسانسور دارد ، ایجاب می کند که نظارتی بیشتر از سایر استانها بر وضعیت آسانسورهای منصوبه اعمال گردد.در حالی که استاندارد ...در حیطه ی عملکرد کارشناسانی کم تجربه کاملا منفعل عمل می کند.
ASF
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
یک اسانسور برای یک ساختمان 4 طبقه مگه چقدر تکنولوژی و سیستم توش بکار رفته که قیمتش به اندازه یک خودرو نیمه لوکسه حتی نمیتونن ایمنی اون را هم ضمانت کنند.
ASF
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
یک اسانسور برای یک ساختمان 4 طبقه مگه چقدر تکنولوژی و سیستم توش بکار رفته که قیمتش به اندازه یک خودرو نیمه لوکسه حتی نمیتونن ایمنی اون را هم ضمانت کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار