در بازدید از شهرک پتروشیمی مکران، معاون سازمان محیط زیست گفت:
معاون دریایی سازمان حفاظت محیط زیست به همراه مدیرکل دفاتر سواحل زیست‌بوم‌های دریایی آلودگی دریا به همراه مدیرکل محیط زیست استان سیستان و بلوچستان از شهرک پتروشیمی مکران بازدید کردند.
کد خبر: ۴۴۴۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵ 19 June 2017

به گزارش خبرنگار تابناک سیستان‌وبلوچستان در این بازدید چند ساعته که در بخش پایانی آن معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار نیز حاضر شد، دکتر پروین فرشچی گفت پتروشیمی مکران یکی از صنایع پیشگام و همراه با محیط زیست در منطقه است.

معاون سازمان حفاظت محیط زیست افزود تا کنون شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران همه خواسته‌ها و نیازهای سازمان حفاظت محیط زیست را برآورده نموده که این قبیل تعاملات بسیار قابل احترام و تقدیر است.

فرشچی همچنین گفت دیدگاه سازمان حفاظت محیط زیست در منطقه، دیدگاهی توسعه‌ای است که این نگرش سبب توسعه مناسب صنایع در منطقه با حفظ ملاحظات محیط زیست خواهد شد.

در پایان معاون سازمان حفاظت محیط زیست به همراه مدیران و کارشناسان پتروشیمی مکران به صورت میدانی بازدیدی از مسیر انتقال محصول و محل آبگیر و خط لوله برداشت و برگشت آب دریا نمودند. در این بازدید فرشچی قول داد که سازمان حفاظت محیط زیست در آینده ای نزدیک (طی چند هفته) نظر نهایی و کارشناسی خود در خصوص دو مورد مذکور را اعلام نماید.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
United States
|
۰۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۱
روی این خبر مانور زیادی بدهید.واقعا خوشحالم از حل شدن تهمت های زیست محیطی به این پتروشیمی مدرن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۱
خوشحالم
ولی اله هاشمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۱
خانم فرشچی از زنان موفق کابینه و لایق ریاست سازمان در دولت دوازدهم دارد.
ناشناس
|
United Kingdom
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۷
ملاقات فرماندار از نزدیک و این تعداد مدیران ارشد کشور برای آدم های معمولی بعضی اوقات آرزو است.چه رسد به اطفال یتیم و محروم منطقه ای محروم به مانند چابهار.به نوبه خود به مدیران چابهار،مدیران خوش ذوق کمیته امدادو مدیران پتروشیمی چابهار عرض تشکر و خداقوت دارم
این عمل صالح پتروشیمی سبب این گشایش ها است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار