کد خبر: ۴۴۶۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲ 22 June 2017

مولوی نذیر سلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان گفت: راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به این دلیل بوده است که موضوع قدس و فلسطین فراموش نشود و تا پیروزی کامل و آزادی قدس موضوع فلسطین در اذهان عموم مسلمانان و مردم دنیا بماند و تمام دنیا باید بدانند که کشور ایران بنابر رسالت اسلامی که دارد در قضایای جهان اسلام عمل می‌کند.

وی بیان کرد: یکی از موضوعات مهم جهان مسأله قدس و فلسطین است لذا حضرت امام دستور دادند که در این روز راهپیمایی برگزار شود تا مسلمانان ایران و دنیا هم دشمنان اسلام بدانند که موضوع قدس فراموش‌شدنی نیست و از جمله مسایلی است که از نگاه مسلمانان و به خصوص مسؤولین نظام جمهوری اسلامی ایران در اولویت قرار دارند.

وی ادامه داد: علت برگزاری راهپیمایی در این روز این است که این موضوع فراموش نشود و تحت‌الشعاع حوادث قرار نگیرد زیرا موضوع قدس از تمامی حوادثی که در طول تاریخ بوده و در آینده به وقوع خواهد پیوست اهمیت بیشتری دارد و اگر این راهپیمایی هر ساله برگزار نشود ممکن است تحت‌الشعاع برخی از جریانات و حوادث قرار بگیرد.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: چون دشمنان اسلام سعی دارند حوادثی بیافرینند که مسلمانان و مسؤولین نظام جمهوری اسلام موضوع قدس را به فراموشی بسپارند اما مسئله قدس و مسئله مسلمانان سرزمین فلسطین از مسائل مهم و عمده جهان اسلام است که فراموش نخواهد شد.

مولوی سلامی افزود: از طرف نظام اسلامی ایران از کشورهایی که توجه و عنایتی به مسأله فلسطین و قدس ندارند تقاضا می‌کنیم که به تبعیت از نظام جمهوری اسلامی ایران، مسأله قدس را در برنامه‌های خود قرار بدهند و در این زمینه از مستکبرین و دشمنان اسلام‌ هراسی نداشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: از همه مردم غیور استان خواستاریم که همانند سال‌های گذشته با تمام وجود در تظاهرات و راهپیمایی روز قدس شرکت کنند و حضور گسترده باشند تا بتوانیم در این راستا بخشی از وظایف خود را انجام داده باشیم و همچنین از مسلمانان در سراسر دنیا انتظار داریم با حضور فعال خود مثل سابق در صحنه حاضر باشند تا این اقدامی باشد برای مغلوب کردن دشمنان و این که دشمن جرات نکند موضوع فلسطین را به نفع خود و مستکبرین مورد استفاده قرار دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار