مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: روز قدس روز پایداری و مبارزه با رژیم صهیونیستی و دشمن بشریت است و حضور با شکوه مردم در راهپیمایی مشت محکمی بر دهان ایادی استکبار به شمار می آید.
کد خبر: ۴۴۶۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۶ 22 June 2017
عبدالرحیم کردی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در روز قدس مردم روزه ‌دار با وحدت و یکپارچگی هماهنگ با دیگر مسلمانان روزه‌ دار جهان، در خط مقدم مبارزه با مستکبران و زورگویان دنیا ندای دفاع از مردم مظلوم فلسطین را سر می ‌دهند.
وی از کارکنان، تجار، بازرگانان و فعالان اقتصادی منطقه آزاد و قشرهای مختلف مردم چابهار خواست حضوری گسترده در راهپیمایی روز قدس داشته باشند.
وی ادامه داد: روز قدس امسال در حالی برگزار می ‌شود که خاورمیانه بیش از هر زمان دیگری در آتش تفرقه و تروریسم می ‌سوزد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: قدس، فصل مبارزات خونین تاریخ مقاومت اسلامی است.
کردی اظهار داشت: مردم دریا دل و همیشه در صحنه چابهار با حضور پررنگ خود در لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی با ادای دین و احترام به شهدای راه آزادی قدس، حمایت همیشگی خود را از آرمان قدس شریف اعلام می کنند.
وی تصریح کرد: مردم با شرکت در راهپیمایی عظیم و شکوهمند روز قدس فریاد «مرگ بر اسرائیل» خود را به گوش جهانیان خواهند رساند.
به گزارش ایرنا شهرستان چابهار براساس سرشماری آبان سال 1395 با جمعیت 283 هزار و 204 نفر و 48هزار و 147 خانوار از شمال به شهرستان های نیکشهر، قصرقند و سرباز، از شرق به کشور پاکستان، از جنوب به دریای عمان(مکران) و از غرب به شهر کنارک متصل است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار