کد خبر: ۴۴۸۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵ 25 June 2017

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان از اجرای طرح های تشدید اقدامات انتظامی در خردادماه سال جاری و کشف 180 هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان، سرهنگ " علی عارف نژاد" درتشریح جزئیات این خبرگفت: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای برقراری نظم و امنیت و افزایش احساس امنیت در بین شهروندان اقدام به تشدید اقدامات انتظامی در سطح شهرستان کردند.

وی افزود: ماموران در این مدت موفق به کشف بیش از یک تن و400کیلوگرم انواع مواد مخدر شدند که آمار ها نشانگر افزایش دو برابری کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می دهد.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف 180هزار لیتر انواع فراورده های سوختی قاچاق بیان کرد: این کشفیات با تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی نسبت به خرداد ماه سال گذشته رشد چشمگیری داشته است.

عارف نژاد درادامه تلاش برای کاهش وقوع انواع سرقت ها اشاره کرد و گفت: وقوع سرقت مغازه44 درصد، سرقت اتومبیل 60درصد و سرقت موتور سیکلت نیز 20 درصد کاهش داشته ایم که این نشانگر موفقیت اجرای این طرح می باشد.

وی تصریح کرد: کشف بیش از 38 هزار عدد قرص غیر مجاز و دستگیری 170نفر قاچاقچی کالا از دستاوردهای دیگر این طرح می باشد که متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.

فرمانده انتظامی زاهدان درپایان با بیان اینکه شهروندان با عمل به توصیه های پلیس، مجرمان را در رسیدن به اهداف شان ناکام بگذارند خاطر نشان کرد؛کنترل، شناسایی و مهار هدفمند سارقان را از برنامه های پیش روی پلیس درتابستان است و امیدواریم با مشارکت شهروندان،تابستانی با نشاط را شاهد باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار