کد خبر: ۴۴۸۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶ 25 June 2017

پلیس راهور سیستان و بلوچستان به منظور تسریع در رفت و آمد های خودرویی، محدویت های ترافیکی ویژه نماز عید فطر را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان، سرهنگ "ابوالحسن ملکی"، گفت: به منظور تسهيل در امر ترافيک و هر چه بهتر برگزار شدن مراسم نماز عید فطر تمهيدات ويژه ترافيکي در محدوده مصلی المهدی و محدوده عیدگاه اهل تسنن –واقع در چشمه زیارت شهر زاهدان پیش بینی شده است.

رییس پلیس راهور استان سیستان و بلوچستان در خصوص محدودیت های ترافیکی مصلی المهدی گفت: کلیه وسایل نقلیه سنگین از ساعت پنج و 30 دقیقه صبح تا پایان مراسم در مسیرهای منتهی به مراسم نماز عید فطر ممنوع می باشد ولی برای ورود خودرو های سبک محدودیت ترافیکی نداریم و لی برای خروج از مسیر های میدان دکتر حسابی به سمت بزرگراه خلیج فارس،بلوار پرستار از سمت زیر گذر شهرک غدیر به سمت مصلی به صورت یک طرفه جهت خروج از مصلی اقدام صورت می گیرد.

وی در خصوص محدودیت ترافیکی عیدگاه اهل تسنن واقع در منطقه چشمه زیارت زاهدان گفت: جهت ورود در حوزه درون شهری این منطقه محدودیت ترافیکی نداریم ولی جهت خروج از میدان امام رضا (ع) به سمت کمربندی ، میدان پرستار به سمت کمربندی ، تقاطع امام –سرداران به سمت کمربندی، میدان ترمینال (گاز) به سمت کمربندی محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.

ملکی در خصوص پارک خودرو ها در این مناطق از شهروندان خواست: جهت پارک خودرو های خود از پارکینگ شماره 1 واقع در بزرگراه خلیج فارس، پارکینگ شماره 2 واقع در بزرگمهر ، پارکینگ شماره 3 واقع در خیابان پرستار استفاده کنند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار